برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، برانکو، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از فینال گفت که به بازیکنانش بابت کوشش شان در لیگ قهرمانان آسیا افتخار می نماید.

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم

برانکو که تیمش نتوانست شکست بازی رفت را جبران کند و قهرمان آسیا گردد، گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم. آن ها قهرمانان من هستند. کوشش زیادی کردند و آنها برای من پیروز هستند. جو خیلی خوبی در استادیوم حاکم بود و طرفداران مان نشان دادند در دنیا بهترین هستند. بابت این حمایت و تشویق بسیار بزرگ از آنها تشکر می کنم. متاسفم قهرمان نشدیم. به کاشیما تبریک می گویم و برای این تیم در جام باشگاه های دنیا آرزوی موفقیت دارم. بازی به گونه ای بود که هر کدام از دو تیم می توانستند پیروز شوند.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: در تاریخ آسیا هرگز چنین فینالی در چنین فضایی برگزار نشده بود. طرفداران و بازیکنانم به دنیا نشان دادند فوتبال در ایران چطور انجام می گردد. از گرشاسبی و هیات مدیره محترم تشکر می کنم. در این نتیجه درخشان خیلی ها سهیم بودند. بعد از باخت در لیگ قهرمانان آسیا ساده نیست شرایط را برگردانید. انتظار داریم همین موضوع انگیزه ای برای کار بیشتر و نتایج بهتر باشد.

  • دست های خالی به جام نرسید ، وداع ایستاده سرخ
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - کاشیما 0 (ویدیو)
  • گو اویوا: پرسپولیس بهترین تیمی بود که با آن روبرو شدیم

    برانکو درباره شرایط ویژه پرسپولیس که نیمکتش خالی بود گفت: همیشه گفتم که به بازیکنانم اعتماد زیادی دارم. ما تجربه کمی در بازی های در این سطح داریم. در کنار سه بازیکنی که از تیم ما رفتند، سه بازیکن دیگر در این بازی غیبت داشتند. ماهینی و عالیشاه مصدوم بودند و سیامک نعمتی محروم شد. با این حال همین تیم خیلی عالی بازی کرد. باز هم به بازیکنانم تبریک می گویم. به گذشته فکر نمی کنم و به مسیر پیش روی فکر خواهم کرد.

    او در واکنش به این که چرا تیمش از نظر هجومی قدرت لازم را نداشت و بدون تمرکز بازی کرد گفت: ما یک تیم جوان داریم. آنها دوست دارند هجومی بازی نمایند و ما هجومی هستیم. به هر حال حریف صندلی خاص خودش در بازی را دارد. آن ها خیلی سریع پاسکاری می کردند و طبیعی است که نتوانستیم به خواسته همیشگی خودمان برسیم. همین الان تعداد بازی بازیکنان جوان ما در آسیا بیش از لیگ برتر است. طبیعی است که به خاطر تجربه کم نمی توانند با سرعت در مسابقاتی که سخت ترین مسابقات در آسیا است، تطبیق پیدا نمایند. خیلی سخت است به مدت 90 دقیقه با کاشیما هجومی بازی کنیم. این موضوع را می توان در بازی رفت مشاهده کرد. اما هیچ گلایه ای از بازیکنانم نمی توانم داشته باشم.

    برانکو درباره حضور تماشاگران و وبلاگ اخبار و رویدادها رن در استادیوم آزادی گفت: چیزی حدود 4 سال است که برای بار دوم در ایران هستم. روزانه با خانم هایی در شهر روبه رو می شوم که به فوتبال علاقه دارند. آنها طرفدار فوتبال هستند. خوشحالم خانم ها در چنین جوی در استادیوم بودند. از همه مهم تر این که کوچکترین مسئله ای خلق نشد. اطمینان دارم که مسئولین راه حلی پیدا خواهند کرد که بعد از این خانم های بیشتری در استادیوم حاضر شوند چرا که فضای استادیوم عالی بود و احساس خوبی وجود داشت.

منبع: ایران ورزشی

به "برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید