خبرنگاران هنرمندان بوشهری متضرر شده از کرونا مشمول بیمه بیکاری می شوند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بوشهر- خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمندان بیکار شده در اثر شیوع ویروس کرونا مشمول دریافت بیمه بیکاری می شوند.

خبرنگاران هنرمندان بوشهری متضرر شده از کرونا مشمول بیمه بیکاری می شوند

فاطمه کرمپور چهارشنبه در این رابطه اظهار کرد: آن دسته از اهالی فرهنگ و هنر که با شیوع کرونا از کار خود بیکار و کارگاه آنها تعطیل و آسیب دیدند، می توانند با مراجعه به سایت Bimebikari.mcls.gov.ir برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام نمایند.

وی اعلام کرد: افرادی که زیر یک سال سوابق بیمه در سال 98 دارند در راستای ماده 2 و بند ب ماده 6 قانون بیمه بیکاری باید ابتدا در سایت وزارت کار به آدرس https://Bimebikari.mcls.gov.ir ثبت نام اولیه را انجام دهند که مهلت 30 روزه آنان رد نگردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: تمام مشاغلی که بصورت مستقیم به واسطه شیوع کرونا مجبور به تعطیلی شده و کارگران آنان بیکار شدند شامل قانون بیمه بیکاری می شوند.

کرمپور یادآورشد: تمامی کسانی که در سامانه فوق ثبت نام می نمایند حتما علت بیکاری را گزینه حوادث غیر مترقبه انتخاب نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: لازم است مردم فهیم بوشهر در روز طبیعت با تداوم کمپین در خانه بمانیم نهایت همکاری را با مسئولان داشته باشند تا قطع زنجیره انتقال کرونا و در نتیجه سلامت جامعه و افراد تضمین گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به توجه به لزوم حفظ آئین ها، آداب و رسوم ملی و مذهبی گفت: سال جاری با شیوع بیماری همه گیر کرونا شرایط ویژه ای ایجاد شده که احتیاج است با ماندن در خانه به قطع زنجیره این ویروس یاری گردد.

کرمپور تاکید نمود: از هم استانی هایی که کرونا را جدی نگرفتند انتظار است به توصیه های کادر درمان عمل نمایند.

وی همچنین از اهالی رسانه،وبلاگ اخبار و رویدادها و هنرمندانی که در کنار کادر درمان استان با جانبازی اخبار را به اطلاع عمومی می رسانند قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هنرمندان بوشهری متضرر شده از کرونا مشمول بیمه بیکاری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هنرمندان بوشهری متضرر شده از کرونا مشمول بیمه بیکاری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید