دولت بدنبال افزایش رضایتمندی، بسته های حمایتی آبان توزیع می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، جمشید انصاری در جلسه شورای اداری که صبح شنبه در سالن اجتماعات غدیر استانداری گیلان برگزار گردید با اشاره به موضوع اصلاح نظام اداری، اظهارکرد: زمانی برنامه ریزی ها در حوزه نظام اداری موثر خواهد بود که سبب ارتقای کیفیت خدمات به مردم گردد.

دولت بدنبال افزایش رضایتمندی، بسته های حمایتی آبان توزیع می گردد

انصاری هدف از اصلاح برنامه های اداری دولتی را ارتقای کیفیت و کاهش هزینه های ارائه خدمات دولتی به مردم اعلام کرد و گفت: افزایش رضایتمندی مردم برای دولت بسیار مهم است زیرا به هر میزان رضایت مردم از دولت بالا باشد سرمایه اجتماعی در کشور افزایش می یابد.

وی با اشاره به اولویت های برنامه جدید اصلاح نظام اداری، اضافه نمود: توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم ترین اولویت ها است که باید مورد اهتمام تمام دستگاه ها در سراسر کشور قرار گیرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اجرای طرح میز خدمت را بخشی از برنامه توسعه دولت الکترونیک عنوان و اعلام کرد: صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه های اداری بسیار مهم بوده و مردم باید با حقوقی که در دستگاه های اداری دارند به وسیله رسانه ها و صدا و سیما آشنا شوند. پنهان ماندن حقوق مردم در دستگاه ها با قوانین حقوق شهروندی منافات دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقابله با فساد اداری یکی از اهداف اصلاح نظام اداری کشور است، اضافه نمود: برخی تخلفات در دستگاه قضایی پیگیری می گردد ولی نیازمند ایجاد تممیدات لازم برای پیشگیری از بروز این تخلفات هستیم.

انصاری ادامه داد: متاسفانه برای مدیریت بهره وری در سال های گذشته اقدامات خوبی صورت نگرفته و اگر به این موضوع توجه نگردد نمی توانیم برای ارتقای مدیریت در سطح کشور برنامه مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به بهسازی و توانمندسازی نیروهایی دولتی، گفت: 2 میلیون و 300 هزار نفر در دولت فعالیت می نمایند که بخش عمده خدمات به مردم را در کشور به عهده دارند، از این تعداد 900 هزار نفر در آموزش و پرورش و 470 هزار نفر نیز در حوزه سلامت و درمان فعال هستند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کشور شرایط افزایش نیروی انسانی را ندارد، تأکید کرد: باید در روش های انجام کار تجدیدنظر گردد تا در راستای خدمات دهی به مردم اقدامات شایسته تری انجام گردد.

وی با اشاره به اعلام رسوخ بی انگیزگی و ناکارآمدی در نیروهای انسانی، آن را نادرست دانست و اضافه نمود: بیان این موضوع از سوی هر کسی نشان دهنده عدم اطلاع آن از جزییات نظام اداری است.

انصاری اعلام کرد: از آبان ماه سال جاری شاهد توزیع بسته های حمایتی دولت به مردم هستیم که این بسته ها در میان افرادی توزیع می گردد که تخت فشار اقتصادی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دولت بدنبال افزایش رضایتمندی، بسته های حمایتی آبان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت بدنبال افزایش رضایتمندی، بسته های حمایتی آبان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید