هافبک پاری سن ژرمن: باید نژاد پرستی را هم شکست دهیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، از این پیروزی مسرور هستیم و باید به خود افتخار کنیم. ما بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم و هدف بزرگی داریم. با کوشش و انگیزه بالا پیش می رویم و نهایت کوشش خود را به کار می گیریم تا در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شویم.

هافبک پاری سن ژرمن: باید نژاد پرستی را هم شکست دهیم

هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن بار دیگر خواهان مبارزه با نژاد پرستی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، پاری سن ژرمن در ملاقات برابر باشاک شهیر که به خاطر نژاد پرستی نیمه کاره باقی ماند توانست با نتیجه 5 بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

مارکو وراتی بعد از بازی گفت: از این پیروزی راضی هستیم و باید به خود افتخار کنیم. ما بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم و هدف بزرگی داریم. با کوشش و انگیزه بالا پیش می رویم و نهایت کوشش خود را به کار می گیریم تا در ملاقاتهای بعدی هم خوب ظاهر شویم.

وراتی درباره جنجال سه شنبه شب گفت: ما به عنوان بازیکن الگوی بسیاری هستیم و باید مواظب رفتارهای خود باشیم. خوشبختانه دست به تصمیم جالبی برای مبارزه با نژاد پرستی زدیم. داور چهارم مرتکب اشتباه شد و باید هم به خاطر این اشتباه با جریمه روبرو گردد.دما باید نژاد پرستی را هم شکست دهیم.

پاری سن ژرمن با پیروزی که برابر باشاک شهیر به دست آورد 12 امتیازی شد و توانست به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

منبع: عصر ایران

به "هافبک پاری سن ژرمن: باید نژاد پرستی را هم شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک پاری سن ژرمن: باید نژاد پرستی را هم شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید