هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد از دولتی ها پایین تر است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قیمت تمام گردیده و هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه های دولتی بسیار پایین تر است.

هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد از دولتی ها پایین تر است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در هشتمین کنگره دندانپزشکی این دانشگاه که ظهر امروز در دانشکده دندانپزشکی برگزار گردید، اظهار کرد: حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی توانسته موفقیت های بسیار خوبی در کشور به دست آورد. دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با همت اعضای هیئت علمی در بُعد آموزش، پژوهش و خدمت رسانی صندلی قابل توجه ای به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با اینکه بودجه دولتی ندارد اما توانسته صندلیی هم پای دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی و شیراز را از آن خود کند. ادامه داد: حضور بنده در این کنگره برای قدردانی از کوشش دست اندرکاران است که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، قرار است برنامه های خود را اجرایی نمایند.

نفر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی هیچ گونه بودجه دولتی دریافت نمی کند، گفت: این دانشگاه با پول دانشجویان اداره می گردد و با همین درآمد و هزینه ها، توانسته توانایی های خود را در صندلیی بسیار بالا نشان دهد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: قیمت تمام گردیده و هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه های دولتی بسیار پایین تر است اما در حین پایین بودن هزینه، کیفیت آموزش و پژوهش در این دانشگاه بالا است و ما توانسته ایم ثابت کنیم که همه جا پول مهم نیست بلکه علاقه استادان است که می تواند صندلی دانشگاه را ارتقا دهد و به این ترتیب حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی ها توانسته صندلیی هم پای دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی و شیراز به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی وی در خاتمه یادآور شد: امیدوارم برنامه های علمی که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد، بتواند در ادامه این مسیر مفید بوده و دانشجویان نهایت استفاده از آن را ببرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد از دولتی ها پایین تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تربیت دانشجوی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد از دولتی ها پایین تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید