همایش همکاری ترکیه-پاکستان-ایران در آنکارا برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، همایش بین المللی همکاری های ترکیه، پاکستان و ایران و با حضور اساتید و کارشناسانی در روز آدینه هفته جاری سالجاری در شهر آنکارا برگزار خواهد شد.

همایش همکاری ترکیه-پاکستان-ایران در آنکارا برگزار می گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از آناتولی، همایش بین المللی همکاری های ترکیه، پاکستان و ایران با حضور دانشگاهیان، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویانی از کشورهای ترکیه، پاکستان و ایران در روز آدینه 6 اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس هتل میرا پالاس در شهر آنکارا برگزار خواهد شد.

این سمپوزیوم با همکاری مرکز مطالعات ایرانی آنکارا ایرام٬ دانشگاه یلدریم بایزید آنکارا٬ انستیتوی تحقیقات استراتژیک اسلام آباد (ISSI) و موسسه مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران (IPIS) با هدف آنالیز و ارزیابی فرصت های همکاری های دوجانبه و سه جانبه بین سه کشور فوق برگزار خواهد شد.

مسئولین برگزاری این نشست با در نظر دریافت اینکه ترکیه، ایران و پاکستان، از پتانسیل بالایی در زمینه ایجاد محور قوی در منطقه در برابر مسائل مربوط به امنیت و توسعه برخوردار هستند٬ میخواهد با ارائه مقالاتی از سوی کارشناسان در مورد همکاری های سه جانبه بین این کشورها و فرصت های موجود به بحث و گفتگو بپردازد.

در این سمپوزیوم موضوعاتی از قبیل مسائل اقتصادی٬ امنیتی در سطح جهانی و منطقه ای، آخرین تحولات سیاسی و همچنین ارتقای سرمایه گذاری و روابط تجاری مورد بحث قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "همایش همکاری ترکیه-پاکستان-ایران در آنکارا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش همکاری ترکیه-پاکستان-ایران در آنکارا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید