گوشت قرمز بین 450 خانوار محروم روستایی شاهرود توزیع شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، علی عرب بعدازظهر سه شنبه در تبادل نظر با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه گوشت قرمز بین 450 خانوار محروم روستایی بخش مرکزی و بیارجمند شاهرود توزیع شد، ابراز داشت: این تعداد معادل 15 هزار نفر را شامل می گردد که در راستای برطرف محرومیت انجام شده است.

گوشت قرمز بین 450 خانوار محروم روستایی شاهرود توزیع شد

وی بابیان اینکه روستاهای طرود، بیدستان و سطوه بخش مرکزی از 500 کیلوگرم گوشت قرمز بهره مند شدند، اضافه نمود: یک هزار کیلوگرم گوشت قرمز نیز بین مددجویان کمیته امداد روستاهای احمدآباد، زمان آباد، اسب کشان و رضاآباد شهر بیارجمند توزیع می گردد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه هزینه تهیه این میزان گوشت قرمز 80 میلیون تومان برآورد می گردد، ابراز داشت: هم زمان با چهل سالگی انقلاب کارگروه محرومیت زدایی نیز در استان تشکیل شد که علاوه بر کمیته امداد 20 نهاد و سازمان نیز در آن عضویت دارند لذا این اقدام در راستای اهداف کارگروه صورت گرفت.

عرب بابیان اینکه دو هزار و 833 خانوار معادل پنج هزار و 354 نفر در مناطق محروم روستایی استان سمنان تحت حمایت کمیته امداد هستند، توضیح داد: قطعا نگاه کمیته امداد بر توانمندی، اشتغال و خودکفایی مددجویان است و بنابراین برنامه های محرومیت زدایی را بر اساس همین نیت دنبال می نماید.

وی اضافه نمود: 20 میلیون تومان اعتبار به مناطق محروم امیرآباد دامغان نیز اختصاص یافت تا برای خرید لوازم گرمایشی این منطقه در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گوشت قرمز بین 450 خانوار محروم روستایی شاهرود توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشت قرمز بین 450 خانوار محروم روستایی شاهرود توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید