25 دی زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی برای تصویب در دولت

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و ورزش همگانی، رییس کمیته ملی المپیک و معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از آمادگی جامعه ورزش برای حضور در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی خبر دادند، همچنین 25 دی زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون ها اعلام شد.

25 دی زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی برای تصویب در دولت

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سید عبدالحمید احمدی در نشست روسای فدراسیون ها که عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید ، با اشاره به در پیش بودن چهلمین فجر انقلاب اسلامی گفت :دهه فجر سال جاری با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی شرایط ویژه ای خواهد داشت بنابراین با توجه به این مهم که دشمن کوشش نموده فضای جامعه را به سمت ناامیدی ببرد باید با ورزش شرایطی را بوجود آوریم که روحیه نشاط و آرامش در جامعه ارتقا یابد .

وی با اشاره به افتخارات جامعه ورزش که بارها باعث غرور ملی مردم و نشاط جامعه شده است ، توضیح داد :جامعه ورزش پتانسیل بالایی دارد تا همچون گذشته برنامه های را اجرا کند و موجبات شور و شعف در بین مردم را رقم بزند .در این بین فدراسیون ها با برنامه ریزی گسترده می توانند با برگزاری رویدادهای مختلف امید ، آرامش و نشاط را به جامعه عرضه نمایند .

احمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت : کنگره علمی ارتقا صندلی ایران در المپیک 4 دیماه در تبریز برگزار می گردد که امیدوارم فدراسیون ها مشارکت خوبی داشته باشند .

وی همچنین برگزاری مجمع پیشکسوتان رشته اسکی را مثبت ارزیابی کرد و خواهان برگزاری مجامع مشابه در فدراسیون های دیگر شد .

در همین راستا ژاله فرامرزیان در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: از فدراسیون ها انتظار داریم بستر لازم برای حسابرسی تعهدی را فراهم نمایند و این قضیه تا سرانجام سال الزامی است. تا الان فقط چند فدراسیون این بستر را فراهم نموده اند.

وی اضافه کرد: پیرو تاکید دولت محترم برای مکاتبات بدون کاغذ و گسترش دولت الکترونیک از چند فدراسیون باقیمانده هم انتظار داریم سیستم مکاتبات بدون کاغذ خود را مثل سایر فدراسیون ها راه اندازی نمایند. تاکنون 86 درصد اعتبارات به فدراسیون ها پرداخت شده ولی گزارش های لازم به تفکیک سرفصل به وزارت ورزش ارسال نشده است تا امکان پرداخت مرحله بعد مهیا گردد.

معاون وزیر ورزش در سرانجام گفت: تا کنون دو مرحله یاری 5 میلیاردی به هیات های استانی واریز شده است که باید گزارش وصول و نحوه استفاده آن ارائه گردد و پرداخت مرحله سوم منوط به ارسال این گزارش است.

همچنین رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: روز 25 دی مجمع سالانه کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که یکی از مهم ترین دستورات این جلسه آنالیز اساس نامه جدید است. در سال گذشته همانطور که گفتیم با هماهنگی کامل با وزارت ورزش و جوانان دو مورد انسجام و وحدت در ورزش و شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

وی اضافه کرد: هیچ سیستمی با دو نظام، دو الگو و دو مدیریت نمی تواند اداره گردد و اگر اختلاف نظری هم باشد باید پدر خانواده تصمیم نهایی را بگیرد و این رمز آرامش در ورزش کشور است که در گذشته نداشتیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید نمود: ستاد عالی بازی های المپیک 2020 با ریاست دکتر سلطانی فر شروع به کار نموده که به نوبت از فدراسیون های مربوطه دعوت می کنیم تا برنامه ها ارائه و نواقص احتمالی به منظور پیشرفت کار رفع گردد.

وی اضافه کرد: از روسای فدراسیون های ورزشی میخواهیم قبل از محمع سالیانه اساس نامه جدید را دقیق آنالیز نمایند و تا قبل از 25 دی اصلاحات و پیشنهادات خود را مکتوب برای ما ارسال نمایند تا آنالیز و پس از آن برای تصویب نهایی به هیات دولت و در نهایت به IOC ارسال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "25 دی زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی برای تصویب در دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 دی زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی برای تصویب در دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید