ساخت یک مستند از حادثه سانچی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، احمد مقیمی، رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شرکت ملی نفتکش آمادگی مقابله با تحریم ها را دارد، گفت: ما آمادگی کامل برای مقابله با تحریم های احتمالی پیش رو را داریم. همانند تحریم های قبلی که با وجود همه مشکلات، روند صادرات نفت برای یک لحظه متوقف نشد.

ساخت یک مستند از حادثه سانچی

وی ادامه داد: علت کندی پرداخت بیمه بازماندگان سانحه سانچی مقوله انحصار ورثه است که تاکنون 11 خانوار مشخص تکلیف گردیده اند. از سویی دیگر کوشش کردیم که گواهی فوت برای تمامی سرنشینان کشتی صادر گردد چرا که اگر اعلام مفقودالاثری می گشت چهار یا پنج سال برای پرداخت دیه طول می کشید.

به گفته این مقام مسوول، 60 میلیون تومان علاوه بر هزینه های مراسم فوت از طرف شرکت ملی نفتکش ایران به تمامی خانواده ها پرداخت گردیده است ضمن اینکه از هر خانواده نیز یک نفر در شرکت ملی نفتکش یا استخدام گردیده یا در حال استخدام است. لازم به ذکر است که بیمه عمر هم به صورت داخلی است و هم بین المللی.

رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش در ادامه با بیان اینکه یک تیم دانشگاهی در حال شبیه سازی حادثه سانچی هستند، اضافه نمود: این تیم به نتایج خوبی رسیده است و قرار است که مستندی ساخته گردیده و علت حادثه از ابتدا براساس اطلاعات موجود شبیه سازی گردد و پس از آن در قالب مستند علت حادثه توضیح داده گردد.

منبع: mehrnews.com

به "ساخت یک مستند از حادثه سانچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یک مستند از حادثه سانچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید