عجایب برتر مدیترانه

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دریای مدیترانه هزاران سال از حوادث تاریخی پر آشوب را شاهد بوده‌است . مردم یکی از قدیمی‌ترین و متنوع‌ترین فرهنگ‌های منطقه را تشکیل می‌دهند . امروزه این کشور به گنجینه‌های طبیعی ، روستاهای ماهیگیری ، جزایر شگفت‌انگیز و مکان‌های تاریخی که سالانه میلیون ‌ها بازدیدکننده را جذب می‌کنند ، می‌بالد . انتخاب‌های ما در هفته را بررسی کنید .

عجایب برتر مدیترانه

10. Collioure ، فرانسه
در پیرنه پیدا شد و منبع الهامی برای این هنرمندان به عنوان هنری Matisse ، آندره Derain ، پیکاسو و براک می‌باشد . این شهر به خاطر خط افق زیبا ، ماهی کولی ، و گالری‌های هنری متعدد مشهور است .
چرا به آنجا بروی ؟
یک عقب‌نشینی زیبا برای یک تعطیلات آهسته و آهسته . در غذاهای محلی پرسه بزنید، در خیابان‌ها گشتی بزنید و در ساحل آرام بگیرید .
9. Tellaro ، ایتالیا
یک روستای کوچک ماهیگیری در Liguaria قرن هاست که هنرمندان را به خود جلب کرده‌است . خانه‌های رنگارنگ آن در ساحل ، قایق‌هایی که در ساحل و صخره‌های پرشیب به سر می‌برند ، به عنوان زیباترین روستاهای ایتالیا شناخته می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
در بهار و تابستان ، خیابان‌ها پر از سرسبزی و گل‌های رنگارنگ بود . این موضوع توسط توریست‌ها کشف نشده است ، بنابراین شما شهری هیجان‌انگیز از جمعیت پیدا خواهید کرد .
8. Kotor ، مونته نگرو
گردشگری در مونته نگرو در حال رشد است که سواحل آن با سواحل شنی دست‌نخورده پر شده‌است . علاوه بر این ، این شهر به شهر بزرگی که مملو از نشانه‌های تاریخی و هتل‌های لوکس است ، می‌بالد . Kotor توسط یونسکو مورد حمایت یونسکو قرار گرفته‌است و یکی از بهترین مقاصد تعطیلاتی در کشور محسوب می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
آب و هوای ملایم ، میراث تاریخی و مناظر طبیعی ، آن را به مکانی مطلوب تبدیل کرده‌است .
7. Mallorca ، اسپانیا
یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تعطیلات اسپانیایی . نه تنها به صدها هتل ، باشگاه و سرگرمی می‌بالد ، بلکه به ماهیت شگفت‌انگیز آن نیز می‌بالد . محدوده کوهستان سیرا د Tramuntana به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
ترکیبی کامل از طبیعت بکر ، سواحل شنی ، آب زلال و شهرک‌های پر جنب و جوش ، همه نوع سرگرمی را عرضه می‌کنند .
6. Cinque Terre ، ایتالیا
در ریوی ایتالیا پنج جواهر نفیس دیده می‌شود . شهرهای of ، Vernazza ، Corniglia ، Manarola و Riomaggiore با مسیر عشق مرتبط هستند . بازدید از این ها واقعا ً یک آخر هفته رمانتیک را فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
در هر شهر از این پنج نفر دور شوید . آن‌ها محل اقامت ، مناظر عالی و رستوران‌ها را فراهم می‌کنند که غذاهای دریایی تازه کشف‌شده را ارائه می‌دهند .
5. کرس ، فرانسه
این جزیره تاریخی به یک خط ساحلی دراماتیک ، تاریخ و فرهنگ متنوع افتخار می‌کند که منعکس‌کننده آنچه که کرس باید ارائه کند را منعکس می‌کند . بنابراین گردشگران به دلایل متعدد جذب می‌شوند - آب و هوای ملایم به کاوش در طبیعت کمک می‌کند ، در حالی که جاذبه‌های فرهنگی نگاهی به این جزایر خواهند داشت .
چرا به آنجا بروی ؟
غذاهای محلی در اینجا یک چیز بزرگ دیگر است - ترکیبی از ترکیبات مختلف و مواد اولیه تهیه شده‌است .
4. Santorini ، یونان
ما نمی‌توانیم به اندازه کافی قدردانی خود از این جزیره بکر را بیان کنیم . خانه‌های سفید خیره‌کننده از تپه بالا می‌رفتند و مشرف به دریای آبی و عمیق جزیره بودند . علاوه بر این ، بسیاری از استراحتگاه‌های لوکس در این مکان ، که خدمات و محل اقامت در کلاس جهانی را تامین می‌کنند ، تاسیس می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
مشهورترین مقصد تعطیلات در یونان ، Santorini با آب و هوای معتدل ، مناظر عالی و سرعت آرام آن .
3. کادیث ، اسپانیا
یکی دیگر از jewel relatively ( Andalucia ) ، یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در منطقه مدیترانه است . آن در نوار باریکی واقع شده‌است که توسط دریا احاطه شده‌است . میراث تاریخی که به خوبی حفظ شده‌است ، در معماری خیره‌کننده ، که در محیط طبیعی دراماتیک جای گرفته‌است ، مشهود است .
چرا به آنجا بروی ؟
معماری را از طریق وب خیابان‌های باریک جستجو کنید . هم چنین غذاهای بسیار منحصر به فرد را که با طعم‌های مختلف و مواد غذایی تازه غنی است ، کشف کنید .
2. پنجره Azure ، مالت
شگفتی طبیعی در جزیره مالت یافت می‌شود .
طاق سنگ آهک محبوب‌ترین مقصد توریستی در Gozo است . منطقه‌ای که در آن یافت می‌شود محل مورد علاقه غواصان و غواص است .
چرا به آنجا بروی ؟
شاهد این شگفتی طبیعی شگفت‌انگیز در جزیره است که به فراوانی سواحل خود می‌بالد و خورشید را از اطراف جذب می‌کند .
1. قبرس
این جزیره یک مقصد توریستی مهم در منطقه است . اقتصاد این کشور به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود و کشورهای مشترک‌المنافع را برای مردمش فراهم می‌کند . این شهرها دارای کارت پستالی هستند که زیبایی ویژه مدیترانه‌ای آن‌ها را به خود اختصاص داده‌است، در حالی که خطوط ساحلی مملو از سواحل شگفت‌انگیز است .
چرا به آنجا بروی ؟
یک مقصد بزرگ برای تعطیلات ، فراهم کردن سواحل شگفت‌انگیز ، امکانات ، اقامت و همچنین رویداده‌ای فرهنگی ، مکان‌ها و انواع سرگرمی‌ها .

به "عجایب برتر مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجایب برتر مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید