فریبرز عسکری: حریف عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم ملی تکواندو معتقد است، حریف ازبکستانی فرزان عاشورزاده هوشمندانه مبارزه نموده است.

فریبرز عسکری: حریف عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد

به گزارش خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها از جاکارتا، فریبرز عسکری پس از شکست فرزان عاشورزاده در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی مقابل حریف ازبکستانی، شرح داد: فرزان دو بازی اول را خوب آغاز کرد اما برابر حریف ازبکستانی عقب افتاد. البته خیلی زود با ضربات پی در پی جبران نموده و کار را به تساوی کشاند. با فریاد به او گفتم به همین روش ادامه بدهد اما نمی دانم چرا درست در 20 ثانیه آخر این کار را نکرد تا اینکه حریفش از او جلو افتاد! به نظرم اگر احساسی عمل نمی کرد الان فینالیست بود، برد و باخت در لحظه است و حریف فرزان در ثانیه های خاتمهی هوشمندانه عمل کرد.

او ادامه داد: متاسفانه سیستم برگزاری مسابقات ضعف های بسیار زیادی دارد، به طوری که سیستم امتیاز دهی داوران قطع شد و قرار بود به شیوه سنتی امتیاز دهی گردد. بعد از سه ساعت سیستم امتیاز دهی درست شد و همین مساله باعث شد مسابقات پشت سر هم برگزار گردد، امیدواریم در روزهای آینده این مشکل به وجود نیاید.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خاتمه صحبت های خود با اشاره به قرعه نخست تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی ایران برای مسابقات فردا، شرح داد: فردا سعید رجبی یک فینال زودرس با حریف کره ای دارد و ان شاءالله با شکست این حریف به آنچه که حقش است خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فریبرز عسکری: حریف عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبرز عسکری: حریف عاشورزاده هوشمندانه مسابقه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید