قدوس دوباره بازیکن ماه امی ین شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، قدوس با به ثمررساندن گل سه امتیازی مقابل دیژون و نمایش های خوب در سایر بازی ها بالاتر از امیل کرافت با 36 درصد و مون کاندویت با 9 درصد عنوان بازیکن ماه اکتبر را به خود اختصاص داد.

قدوس دوباره بازیکن ماه امی ین شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها ،سامان قدوس ستاره شماره 7 امی ین باز هم عنوان بازیکن ماه این باشگاه را به خود اختصاص داد تا برای دومین ماه متوالی این عنوان ارزشمند را یدک بکشد.

سایت le11amienois فرانسه در این خصوص نوشت:سه بازیکن برای کسب عنوان بازیکن ماه اکتبر از امی ین کاندید شده بودند که سامان قدوس با 45 درصد آرا توانست از دو هم تیمی دیگر خود سبقت بگیرد.ماه اکتبر ماهی سخت برای هواداران امی ین بود چون این تیم تنها با یک برد از سه بازی و دو شکست سنگین برابر پاری سن ژرمن و نیس شرایط مساعدی در جدول نداشت اما سامان قدوس با به ثمررساندن گل سه امتیازی مقابل دیژون و نمایش های خوب در سایر بازی ها بالاتر از امیل کرافت با 36 درصد و مون کاندویت با 9 درصد عنوان بازیکن ماه اکتبر را به خود اختصاص داد تا برای دومین ماه متوالی ستاره تیمش لقب بگیرد.

سامان قدوس شنبه شب در بازی امی ین مقابل نیس با مصدومیت مهاجمان اصلی امی ین برای اولین بار در این فصل به عنوان مهاجم نوک مقابل نیس به میدان رفت اما نتوانست مانع شکست نزدیک 1-0 آمیان گردد. با این حال هواداران این باشگاه بیشترین رای را به او دادند تا سامان در حال ثبت رکوردی جدید از خود در اولین تجربه حضور در لیگ های معتبر باشد.

3-220

منبع: ایران ورزشی

به "قدوس دوباره بازیکن ماه امی ین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس دوباره بازیکن ماه امی ین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید