مهیج ترین اتوبوس سال معرفی گردید ، ترکیبی از تکنولوژی واقعیت مجازی و گردشگری

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، گروه اتوبوسرانی فلیکس باس در حال آزمایش یک طرح مبتنی بر واقعیت مجازی است که در مسیرهای خاصی در سرویس های اتوبوسرانی حاضر خواهد بود.

مهیج ترین اتوبوس سال معرفی گردید ، ترکیبی از تکنولوژی واقعیت مجازی و گردشگری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این طرح یک تجربه منحصر به فرد برای همه علاقه مندان به گردشگری با اتوبوس خواهد بود. بر اساس این طرح همه افرادی که قصد داشته باشند با این سرویس ها سفر نمایند می توانند در حین سفر با یاری این سرویس ها بازی نمایند.

فلیکس باکس حدود 50 بازی واقعیت مجازی را برای مسیرهای اتوبوسرانی پرترددی مثل فینیکس، لس آنجلس و سن دیگو در نظر گرفته است. و این طرح را تا 3 ماه به طور آزمایشی ادامه خواهد داد. سپس در صورت موفقیت این طرح طی ماههای بعد نیز شاهد موفقیت این طرح خواهیم بود.

جالب است بدانید جایگاه های این اتوبوس به شکل ارگونومیک و فعال بر اساس حرکت کاربر طراحی شده و مسافران تجربه واقعیت مجازی را به شکل رایگان دریافت می نمایند. یعنی به محض ورود به اتوبوس، مسافران یک هدست واقعیت مجازی را دریافت می نمایند.

این طرح به شکل آزمایشی ادامه خواهد داشت و اگر ویژگی واقعیت مجازی در هنگم حرکت اتوبوس باعث سرگیجه، سردرد، تهوع یا سایر علامت های ناخوشایند در مردم نگردد، محتمل است این تجربه به مسیرهای اتوبوس در اسپانیا و فرانسه نیز صادر گردد. در حال حاضر طرح آزمایشی بازخوردهایی بسیار مثبت از کاربران گرفته است.

شرکت فلیکس باکس با قیمت های بین شهری 5 دلاری خود رقابتی سرسخت با شرکت های سنتی اتوبوسرانی ایجاد نموده است. جالب است بدانید این شرکت هم اکنون در 28 کشور دنیا فعالیت می نماید.

از دیگر خدمات این طرح وای فای رایگان و دسترسی به اینترنت پر سرعت است.این شرکت در ماه مه در ایالات متحده راه اندازی شد و از مسیرهای سراسر کالیفرنیا، آریزونا و نوادا عبور می نماید.

منبع: انتخاب

به "مهیج ترین اتوبوس سال معرفی گردید ، ترکیبی از تکنولوژی واقعیت مجازی و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهیج ترین اتوبوس سال معرفی گردید ، ترکیبی از تکنولوژی واقعیت مجازی و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید