هجوم میلیونی پرسپولیسی ها: بلیت فروشی فینال متوقف شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، جدا از پاداش هایی که بابت صعود به فینال و حضور در این مرحله به پرسپولیس می رسد، این باشگاه نزدیک به 3 میلیارد تومان هم از بلیت فروشی بازی برگشت با کاشیما به دست می آورد.

هجوم میلیونی پرسپولیسی ها: بلیت فروشی فینال متوقف شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها ، بلیت های غیرقابل فروش وی آی پی و سی آی پی را جدا کردند و گفتند برای بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما 55 هزار بلیت فروخته می گردد. تاکیدشان هم این بود که از بلیت های کاغذی خبری نیست و آن اتفاقی که پیش از بازی برگشت با السد رخ داد و یکسری طرفدار روز بازی از جلوی در استادیوم بلیت خریدند، دیگر تکرار نمی گردد و توصیه شان این بود که اگر کسی نتوانسته بلیت اینترنتی بخرد، روز بازی به استادیوم نرود. این ها را گفتند و ساعت 12 دوشنبه را شروع بلیت فروشی اینترنتی اعلام کردند اما به نیم ساعت نکشیده، سامانه فروش بلیت از دسترس خارج شد که این اتفاق را با هجوم میلیونی طرفداران برای خرید بلیت توجیه کردند. گفتند در دقایق اولیه بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر به سایت فروش بلیت مراجعه کردند و به همین دلیل سایت دچار مشکل و از دسترس خارج شد. البته همان موقع اعلام کردند که این مشکل بعه زودی رفع و بلیت فروشی ساعت 15 از سر گرفته می گردد اما کمی گفتند بعد فروش بلیت به ساعت 14 روز جمعه موکول شده است که البته این ادعاد تکذیب شد. رییس هیات مدیره شرکت فروش بلیت های بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان به ایسنا گفته: بلیت فروشی قطعا امروز (دوشنبه) انجام می گردد و به روز دیگری موکول نخواهد شد.ما در تلاشیم که مشکل سایت را رفع کنیم و این اتفاق به زودی انجام می گردد. به خاطر این که صف خرید بلیت طولانی می گردد، دیگر ساعت جدیدی را برای خرید اعلام نخواهیم کرد.

ورود شورای تامین و پلیس فتا برای برخورد با دلالان

بلیت فروشی بازی برگشت پرسپولیس و السد هم قرار بود الکترونیکی باشد که دخالت دلالان آن را به بازار سیاه کشاند. این بار اما برای اینکه دست دلالان کوتاه گردد، شورای تامین و پلیس فتا هم به ماجرای فروش بلیت های فینال ورود کردند. این طور که معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس ادعا نموده، پنج ناظر از شورای تأمین و یک نماینده از پلیس فتا در محل بلیت فروشی الکترونیکی حضور و بر این کار نظارت خواهند داشت تا دلال ها فرصت دخالت نداشته باشند.

جایگاه شماره 9 برای ژاپنی ها

اول گفتند جایگاه استقلالی های دوآتشه را برای خانم ها کنار گذاشته اند اما بعدا معلوم شد که قرار است تماشاگران ژاپنی آنجا بنشینند. گفتند جایگاه شماره هشت استادیوم آزادی در فینال در اختیار طرفداران کاشیما خواهد بود اما کمی بعد این خبر هم تکذیب و عنوان شد که ژاپنی ها در جایگاه شماره 9 یعنی در قسمت جنوبی استادیوم مستقر خواهند شد. البته قبل از آن می خواستند طرفداران کاشیما را بفرستند طبقه دوم اما به دلیل کمبود امکانات بهداشتی تصمیم شان عوض شد.

سود سه میلیاردی پرسپولیس از بلیت فروشی فینال

جدا از پاداش هایی که بابت صعود به فینال و حضور در این مرحله به پرسپولیس می رسد، این باشگاه نزدیک به 3 میلیارد تومان هم از بلیت فروشی بازی برگشت با کاشیما به دست می آورد. بلیت فروشی الکترونیکی فینال لیگ قهرمانان آسیا این امکان را فراهم می نماید که درآمد حاصل از فروش بلیت در این بازی معین گردد. پس از بازسازی های اجرا شده در استادیوم آزادی، ظرفیت این استادیوم 76 هزار و 807 نفر شده که ظرفیت طبقه اول 33 هزار و 113 نفر و طبقه دوم 43 هزار و 694 نفر است. همچنین ظرفیت و قیمت بلیت هر جایگاه استادیوم آزادی و در سرانجام درآمد نهایی پرسپولیس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد پرسپولیس از این بازی نزدیک 3 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت که البته بخشی از آن به سایت فروشنده بلیت اینترنتی اختصاص می یابد.

--------

قیمت هر جایگاه

ظرفیت

قیمت کل

جایگاه

80 هزار تومان

حدود 8 هزار نفر

حدود 640 میلیون تومان

روبرو جایگاه

50 هزار تومان

حدود 9 هزار نفر

حدود 450 میلیون تومان

پشت دروازه

30 هزار تومان

حدود 16 هزار نفر

حدود یک میلیارد و 770 میلیون تومان

طبقه دوم

30 هزار تومان

43 هزار و 694 نفر

کل

--------

76 هزار و 807 نفر

حدود 2 میلیارد و 860 میلیون تومان

2 – 600

منبع: ایران ورزشی

به "هجوم میلیونی پرسپولیسی ها: بلیت فروشی فینال متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم میلیونی پرسپولیسی ها: بلیت فروشی فینال متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید