کاستاراتوویچ: در بازی با کره جنوبی بیشتر از توانمان کار می کنیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم ملی هندبال گفت: قول می دهم در بازی با کره جنوبی بیشتر از توانمان کار می کنیم تا پیروز باشیم.

کاستاراتوویچ: در بازی با کره جنوبی بیشتر از توانمان کار می کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ اخبار و رویدادها از جاکارتا، زوران کاستاروویچ بعد از پیروزی تیم ملی هندبال ایران برابر هنگ کنگ گفت: ابتدا می خواهم به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. آنها خیلی جنگیدند. می توانستیم با اختلاف 30 امتیاز حریف را شکست بدهیم اما نشد. نیمه اول را بد آغاز کردیم ولی می شد با بیشترین اختلاف گل، برنده بازی شد.

کاستاروویچ درباره دیدار با کره جنوبی تاکید نمود: تمام تلاشم را به کار می گیرم که تیم آماده این بازی گردد. نمی توانم آینده را پیش بینی کنم که چه اتفاقی می افتد. تنها کاری که می توانم کنم این است که تا فرصت باقی مانده تا بازی با کره جنوبی، بازیکنان را آماده کنم تا با روحیه خوب به زمین بروند و سربلند بیرون بیایند.

او اضافه کرد: نمی خواهم به بازیکنان فشار بیاورم که استرس بگیرند. خود بازیکنان به اندازه کافی باتجربه و حرفه ای هستند. فقط نکات لازم را به آنها می گویم. امیدوارم که بازی خوبی داشته باشیم. فقط می توانم این قول را بدهم که بیشتر از توانمان کار و با قلبمان بازی کنیم تا پیروز باشیم. مطمئنم بازی با ما با کره جنوبی بهترین بازی این تورنمنت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کاستاراتوویچ: در بازی با کره جنوبی بیشتر از توانمان کار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاستاراتوویچ: در بازی با کره جنوبی بیشتر از توانمان کار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید