از اندونزی، نمره قبولی برای میزبان بازی های آسیایی 2018

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 در حالی به خاتمه رسید که باید به میزبانی اندونزی نمره مثبت داد.

از اندونزی، نمره قبولی برای میزبان بازی های آسیایی 2018

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ اخبار و رویدادها از اندونزی، شاید خیلی ها پیش از بازی های آسیایی 2018 با توجه به اینکه اندونزی جزو کشورهای توسعه یافته شرق آسیا نبود انتظار برگزاری یکی از ضعیف ترین دوره های بازی های آسیایی را داشتند اما روز به روز که از مسابقات گذشت، همه دیدند که میزبانی واقعا عالی بود. حداقل به نسبت دوره گذشته بازی ها در اینچئون، بازی های آسیایی 2 18 از نظر میزبانی و شرایطی که برای وبلاگ اخبار و رویدادها و ورزشکاران فراهم نموده بودند بهتر بود.

ولنتیر (افراد راهنما) این مسابقات مسلط به زبان انگلیسی بودند و هر وقت مسئله ای پیش می آمد در سریع ترین زمان ممکن به دنبال حل آن بودند. برنامه ریزی مسابقات و سیستم حمل و نقل روز به روز بهتر گردیده بود و برخورد مردم این کشور بسیار عالی بود و تمام کوشش خود را انجام دادند که در این چند روزه از بازی ها، ورزشکاران، وبلاگ اخبار و رویدادها و توریست ها مشکل خاصی نداشته باشند.

افتتاحیه بی نظیر این مسابقات که به مراتب از اینچئون و المپیک 2016 ریو بهتر بود نشان داد که اندونزی توانسته عملکرد درخشانی در میزبانی داشته باشد. این قدر خود اندونزی ها از میزبانی شان راضی هستند که رئیس جمهور این کشور گفت که به دنبال میزبانی المپیک 2032 هستند. موضوعی که دور از ذهن نیست و با توجه به عملکرد خوب در بازی های آسیایی، می توانند در میزبانی المپیک هم موفق باشند. درست است که ترافیک جاکارتا واقعا کشنده است، ولی با تعطیلی مدارس و اداره های دولتی توانستند تا حدودی بر این مشکل فائق بیایند.

اندونزی به دنبال این است که خود را به عنوان یک کشور قدرتمند در شرق آسیا معرفی کند و چه راهی بهتر از میزبانی بازی های آسیایی. عملکرد خوب این کشور کار را برای سایر کشورها سخت خواهد نمود و باید دید چین که میزبان دوره بعدی مسابقات است می تواند عملکرد بهتری نسبت به اندونزی داشته باشد یا خیر؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "از اندونزی، نمره قبولی برای میزبان بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، نمره قبولی برای میزبان بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید