ارزانترین شهر دنیا برای زندگی کجاست؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نیویورک در صدر فهرست گرانترین شهرهای دنیا برای زندگی قرار گرفته است. اما ارزانترین و کم خرج ترین شهر دنیا کجاست؟

ارزانترین شهر دنیا برای زندگی کجاست؟

از ارزانترین شهر جهان چه میدانید؟

یکی از مهم ترین معیارهای مناسب و مطلوب زندگی کردن هزینه های آن است که هر چه کمتر باشد بهتر است. یقیناً تمام افرادی که در شهرهای مدرن و حتی روستاهای دورافتاده زندگی می کنند، خواستار این معیار هستند؛ تابه حال فکر کرده اید که کدام شهر یا کشور جهان این ملاک را دارد؟! یا بهتر بگوییم می دانید ارزان ترین شهر جهان برای زندگی کجاست؟!

شهر بنگلور هندوستان یکی از ارزانترین شهرهای جهان

ارزانترین شهر برای زندگی کردن کجاست؟

در طی گزارش اخیر واحد اطلاعات اقتصادی (ECU)، نشان داده شد که زندگی کردن در کدام شهرها و کشورها ارزان یا گران است که در این مطالعه 133 کشور را بر اساس حقوق و هزینه های خورد و بررسی و رتبه بندی کردند.

ناگفته نماند که شهرهایی مانند لندن و نیویورک در بالاترین رتبه های این لیست قرار دارند و میانگین هزینه های اجاره در این شهرها بسیار زیاد است.

اما در تقابل، مطابق این گزارش ارزانترین شهرها در جهان برای داشتن زندگی مناسب و ایده آل، لوساکا و زامبیا می باشند چراکه هزینه های کمتری نسبت به دیگر شهرها دارند و بازندگی در این دو شهر دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای سکونت ندارید.

شهر زامبیا ارزانترین شهر در جهان

همچنین علاوه بر این، شهرهای بمبئی و بنگلور که در هندوستان واقع هستند، از ارزانترین شهرها می باشند و گرچه شهر بنگلور بیشتر در حال تبدیل شدن به شهرنشینی می باشد ولی بااین وجود دستمزد نسبت به مخارج مقرون به صرفه هستند. از سویی دیگر شهر بمبئی، سالانه میزبان مهمانان و گردشگر های زیادی می باشد و ناگفته باقی نماند که پرجمعیت ترین شهر در کشور هند است. همچنین اگر قصد مسافرت مقرون به صرفه و ارزان دارید، این دو شهر می توانند در ابتدای لیست شما جای داشته باشند.

منبع: نمناک

به "ارزانترین شهر دنیا برای زندگی کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین شهر دنیا برای زندگی کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید