همه اخبار و مقاله ها

راهنمای کامل خرید شمع برای عصرهای رمانتیک بهاری

وقتی نوبت به خرید شمع می رسد کار کمی سخت می شود. نه به این دلیل که پیدا کردن شمع سخت است، بلکه تنوع بالای شمع ها انتخاب را سخت می کند. همین موضوع ممکن است خرید شمع که همیشه به عنوان یک عامل آرامش بخش شناخته می شود، به کاری پر استرس تبدیل شود.

27 فروردین 1403

آیا مانیتورهای 540 هرتزی واقعا کاربردی هستند؟

اگر در پی خرید بهترین مانیتور گیمینگ هستید، اکنون بهترین زمان برای این کار است. قیمت مانیتورهای 1080p با رفرش ریت بالا بسیار مناسب تر از گذشته شده و از سوی دیگر اگر بودجه بالایی در اختیار داشته باشید، می توانید از بین گزینه های بسیار جذابی دست به انتخاب...

29 اسفند 1402

جلوگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های استان اردبیل

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جلوگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های استان اردبیل صورت می گیرد.

19 اسفند 1402

از دکمه های کناری ماوس چه استفاده هایی می توانیم داشته باشیم؟

امروزه تقریبا تمام ماوس ها، به غیر از مدل های بسیار ساده، از چند دکمه در بخش کناری خود بهره می برند. در این میان، بسیاری از کاربران نمی توانند از تمام پتانسل های دکمه های اضافی ماوس بهره ببرند. البته قابلیت های این دکمه ها هم تا حد زیادی بستگی به مدل ماوس...

15 بهمن 1402

مار غول پیکر تمساح را یک لقمه کرد!، عکس

مار پیتون سنگی آفریقایی به علت توانایی باورنکردنی خود در خوردن حیوانات بزرگ جثه ای مانند کفتار و بز کوهی معروف است؛ روش خاص او در انقباض کردن و بعلاوه آرواره های منعطف این مار به او یاری می نماید که بتواند چنین طعمه هایی را شکار کند. حتی گزارش هایی مبنی...

6 بهمن 1402

عجیب اما واقعی؛ این پنگوئن زرد است!، عکس

در سفری به اقیانوس اطلس جنوبی، عکاس بلژیکی، ایو آدامز، انتظار یک چشم انداز آشنا را داشت؛ تماشا پنگوئن های امپراطور که پرهای سیاه و زرد سر و گردن آنها را می پوشاند. در عوض، آدامز چیزی عجیب دید؛ یک پنگوئن زرد رنگ!

8 دی 1402

اسب غول پیکری که رکورد گینس را شکست!، عکس

در حالی که میانگین قد یک اسب بین یک متر و 50 سانتی متر تا یک متر 90 سانتی متر است، سامپسون یک اسب میانه نبود و تا زمانی که چهار ساله شد به بیش از 1360 کیلوگرم و 2 متر و 13 سانتی متر می رسید.

15 آبان 1402

جزئیات ساعت کاری ادارات، بانک ها و مدارس از امروز اول مهر ماه ، شناورسازی ساعت کار ادارات در مرکز

ساعات کار ادارات تهران در نیمه دوم سال نیز بر اساس مصوبه دولت همچنان شناور است، اما بانک ها و مدارس نیز سال جاری همانند سال گذشته برای کنترل ترافیک معابر مرکز با ساعات تازه کارشان را شروع خواهند کرد که جزئیات آن در ادامه می آید.

1 مهر 1402

جایزه 860 میلیون تومانی در انتظار حسن یزدانی

فدراسیون کشتی در سال گذشته برای دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز جهانی به ترتیب 15، 10 و 5 میلیون تومان حقوق ماهیانه بعنوان پاداش درنظر گرفت و اقدام به پرداخت آن نمود.

18 شهریور 1402

سلاح عجیب کره شمالی خبرساز شد!، عکس

کانال خبری پارتیزان نوشت: اخیرا کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از یک کارخانه زرهی در این کشور بازدید نمود و در همین حین رهبر کره شمالی تصمیم گرفت تا با زرهکوب نسبتا مدرن این کشور کمی رانندگی کند.

25 مرداد 1402

رد شایعات افزایش قیمت بنزین، منظور: شوک درمانی نمی کنیم

به تازگی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه، سخت و تلخ است، اعلام کرده است: باید این تصمیمات را بگیریم و پای آن بایستیم و بفهمیم که این تصمیمات قابل اجراست.

13 مرداد 1402

خیابان پنجم نیویورک؛ یکی از پر زرق و برق ترین خیابان های شهری دنیا

خیابان پنجم نیویورک (Fifth Avenue) از جمله جاذبه های دیدنی در شهر بزرگ و پر جنب و جوش نیویورک است. خیابان پنجم در شهر نیویورک یکی از پر زرق و برق ترین خیابان های شهری دنیا است که بوتیک های سطح بالا دارد و علاوه بر آن دارای تاریخچه ای غنی است و محلی برای سکونت نخبه...

31 تیر 1402

افزایش قدرت و طول عمر باتری با حل کردن یک حبه قند!

ایسنا نوشت: پژوهشگران کشف کرده اند که افزودن شکر به ترکیبات باتری های جریان می تواند قدرت و طول عمر آنها را افزایش دهد.

25 تیر 1402

مارماهی های ترسناک قلب کوسه را دریدند

وقتی صحبت از انگل ها می شود، فکر همه ما به سمت کرم ها و حشرات می رود؛ اما در قلمروی اقیانوس ها، به نظر همه چیز متفاوت هست و حتی موجودات بزرگ و سهمگینی مثل کوسه ها هم از این انگل ها در امان نیستند و در موارد استثنایی، می بینیم که حتی زندگی در زیر موج ها هم...

11 تیر 1402

تویوتا C، HR نو با 223 اسب بخار قدرت معرفی گشت ، بررسی خودرو خاص تویوتا

نسل دوم تویوتا C-HR رسماً با قوای محرکه 223 اسب بخاری plug-in hybrid رونمایی شد. این کراس اوور محبوب تویوتا در حالت الکتریکی قادر است 66 کیلومتر را صرفاً با نیروی باتری های خود پشت سر بگذارد.

5 تیر 1402

تصاویر سایز عجیب دست ستاره بسکتبال ایرانی که سوژه FIBA شد ، وقتی دست این ستاره را میزان می گیرند

سجاد پذیرفته، ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان و تیم ملی ایران که به ریباندهای تک دست خود معروف است، به علت داشتن دست های بزرگ، سوژه فدراسیون جهانی (FIBA) شد.

22 خرداد 1402

جهانی بدون زندگی!، در دنیایی خالی از نشاط و آزاداندیشی بچگانه مفاهیم ترسناک پررنگ تر می شوند

سمیه سیدیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، در پاسخ به این سؤال که دنیا بدون داستان را تصور کنید؛ چنین دنیای را چطور می بینید؟ گفت: آدمی بدون نگاه کردن و شنیدن بی شباهت به آدم مرده نیست؛ دنیای سرد، بدون رنگ و صدا و خالی از هر نوع زندگی. داستان،...

18 خرداد 1402

اطلاعیه تازه ایران خودرو برای تحویل زودتر از موعد بعضی مشتریان خانواده پارس ، مهلت 10 روزه به متقاضیان

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای شرایط تحویل زودتر از موعد برای بعضی مشتریان محصولات خانواده پارس با اولویت های طرح عادی تابستان 1402 را فعال نموده تا متقاضیان در صورت تمایل ظرف 10 روز واریز وجه نمایند، اما این موضوع چند ابهام به همراه دارد.

3 خرداد 1402

هرآنچه اپل واچ دارد، این ساعت هوشمند داراست!

نویز اخیراً جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام Noise ColorFit Pulse 3 در هند عرضه نموده است. این ساعت هوشمند به گونه ای طراحی شده است که با طراحی زیبا و ویژگی های پیشرفته، تجربه کاربری برتر را ارائه دهد. این راه اندازی پس از عرضه موفقیت آمیز Noise ColorFit Ultra 3 صورت می...

28 اردیبهشت 1402

وزارت ارتباطات دنبال جذب کاربران خارجی در پیغام رسان های بومی

دیجیاتو نوشت: وزیر ارتباطات در ملاقات با نمایندگان مجلس بیان کرد در کوشش هستند تا با حمایت از پیغام رسان های بومی، این پلتفرم ها بتوانند مورد اقبال کاربران خارجی قرار بگیرند.

13 اردیبهشت 1402
تعداد: (1428)