بردیف:بازیکنان ذوب آهن به خوبی در دفاع و حمله شرکت می نمایند، تمامی جابجایی تیم با تصمیم من انجام می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم ذوب آهن سازماندهی خوبی در دفاع و حمله دارد.

بردیف:بازیکنان ذوب آهن به خوبی در دفاع و حمله شرکت می نمایند، تمامی جابجایی تیم با تصمیم من انجام می گردد

قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل بازی با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: ذوب آهن تیمی خوب با سازماندهی بالا دارد. آنان دفاع و ضدحمله را بلد هستند. بازیکنانشان می دانند که چگونه باید در فاز دفاع و حمله شرکت نمایند.

او ادامه داد: ما برای هماهنگ شدن با فوتبال ایران به زمان احتیاج داریم. فکر کنم در پنج هفته ابتدایی شرایط مناسبی برای ادامه لیگ پیدا خواهیم کرد. ما همچنان در پی جذب بازیکن هستیم، اما فرایند جذب بازیکن تازه و هماهنگی آنان با تیم زمان بر است.

بردیف درباره شناختش از فوتبال ایران، گفت: اینجا بازی ها فشار بالایی دارند، بازیکنان در پی برنده شدن هستند و هر کدام از تیم ها می خواهند با تاکتیک خودشان پیروز شوند.

سرمربی تراکتور گفت: عملکرد دفاعی یک تیم تنها بر عهده سه یا چهار نفر نیست. دفاع تیمی برای ما مهم است و دریافت 2 گل امتیاز منفی بوده و در پی برطرف این نقطه ضعف هستیم.

او توضیح داد: به طور حتم تا سرانجام جابجایی بازیکنان تازه به خدمت می گیریم. در پی جذب بازیکنانی هستیم که واقعا بتوانند به ما یاری نمایند. نمی خواهم نام بازیکن بیاورم و از جابجایی تیم تا به امروز رضایت دارم، اما بازهم به نفرات تازه احتیاج داریم.

او درباره بازیکنان جدا شده تیمش گفت: در پی جذب بازیکن تازه به جای نفرات جدا شده هستیم و به 2 الی 3 بازیکن تازه احتیاج داریم. بر اساس شرایط، احتمال جدایی یک نفر دیگر وجود دارد.

بردیف با بیان اینکه بازی کردن بدون طرفداران یک موضوع منفی برای تراکتور است، گفت: نقش مهم طرفداران را در نحوه بازی کردن تیم، می دانیم. حضور طرفداران در کیفیت بازی تأثیر می گذارد.

او ادامه داد: مذاکره با حجت حق وردی و سایر بازیکنان را ادامه می دهیم و همه چیز طی چند روز آینده تعیین خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در باره محرومان و مصدومان تیمش، عنوان نمود: بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

او درباره مقدار رضایتش از بازیکنان تراکتور، گفت: عملکرد بعضی ها خوب بوده و بعضی دیگر انتظارات را برآورده ننموده اند. ما برای هماهنگی به زمان احتیاج داریم. باشگاه تراکتور هر کس را که لازم داشته ام جذب نموده است، لیستی دیگر از بازیکنان مورد احتیاج را به باشگاه داده ام که مذاکره با آنان ادامه دارد. باشگاه من را برای جذب بازیکنی مجبور ننموده و تمامی جابجایی تیم با تصمیم من انجام می گردد.

بردیف اظهار کرد: می خواهیم به آن شکلی بازی کنیم که طرفداران انتظار دارند. ما باید به هماهنگی دست یابیم؛ چرا که بازیکنانی داریم که از لیگ های مختلف آمده اند و مطمئن هستم که خیلی بهتر می شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: هر تیم برای برد بازی می نماید و مطمئن هستم بازی سختی داریم؛ چرا که ذوب آهن تیم خیلی خوبی است.

او درباره جذب دروازه بان ذخیره، گفت: ما به مقدار کافی دروازه بان داریم و در پی جذب بازیکن تازه در این پست نیستیم.

وبلاگ اخبار و رویدادها ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بردیف:بازیکنان ذوب آهن به خوبی در دفاع و حمله شرکت می نمایند، تمامی جابجایی تیم با تصمیم من انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردیف:بازیکنان ذوب آهن به خوبی در دفاع و حمله شرکت می نمایند، تمامی جابجایی تیم با تصمیم من انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید