تائید نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرنگاران : براساس گزارش سی ان ان، تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی اکنون نتایج انتخابات ریاست جمهوری خودشان را تایید نموده اند و فرایند کالج الکترال به پیش می رود و نشست برگزینندگان دوشنبه برگزار می گردد.

تائید نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از ایسنا، شبکه خبری سی ان ان خاطرنشان کرد، ویرجینیای غربی آخرین ایالتی در آمریکا شد که چهارشنبه نتایج ریاست جمهوری خود را تایید نموده و رسما خاطرنشان کرد پنج رای الکترال این ایالت به دونالد ترامپ تعلق می گیرد.

جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا به 306 رای الکترال و دونالد ترامپ به 232 رای الکترال می رسد. برای کسب ریاست جمهوری و ورود به کاخ سفید، کسب 270 رای الکترال از مجموع 538 رای موجود ضرورت دارد.

تاییدیه های ایالت ها در شرایطی منتشر می گردد که ترامپ بدون ارائه سند و مدرکی، ادعای تقلب در انتخابات را مطرح نموده و تردیدهایی را درباره نتایج رقابت ریاست جمهوری ایجاد می نماید. از زمان انتخابات نوامبر ده ها شکایتی که نتایج را به چالش می کشیدند، در سطوح ایالتی و فدرالی در سراسر ایالات متحده رد شده اند.

هر ایالت فرایندهای متفاوتی برای تایید نتایج دارد و بعضی ایالت ها مشخص برگزینندگان ریاست جمهوری را جدا از نتایج انتخابات ایالتی و محلی تایید می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز

به "تائید نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تائید نتایج انتخابات ریاست جمهوری از سوی تمام 50 ایالت آمریکا و واشنگتن دی.سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید