تداوم بارش برف و باران در کشور؛ فردا تهران برفی می گردد ، شدت بارش ها در 5 استان بیشتر است ، دمای منفی 15 درجه برای یک مرکز استان!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

تداوم بارش برف و باران در کشور؛ فردا تهران برفی می گردد ، شدت بارش ها در 5 استان بیشتر است ، دمای منفی 15 درجه برای یک مرکز استان!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد که امروز سه شنبه (25 بهمن) در منطقه های از جنوب غرب، مرکز و شمال شرق کشور بعلاوه در شمال غرب فارس، مرکزی، قم، شمال یزد و برخی منطقه ها در سواحل شمالی و اواخر وقت در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل سمنان، تهران و البرز بارش باران و برف، وزش باد و در برخی نقاط رعد و برق پیش بینی می گردد.

در شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان و شرق لرستان بارش شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (26 بهمن) بارندگی در سواحل دریای خزر کاهش می یابد و در سایر منطقه ها بارش ادامه خواهد داشت. بعلاوه در برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد.

شدت بارش در این روز در شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی است.

پنجشنبه (27 بهمن) در چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس و بوشهر، جنوب اصفهان، یزد و در شمال شرق و سواحل شمالی بارش رخ می دهد.

آدینه (28 بهمن) بارندگی در این منطقه ها کاهش می یابد و فقط در برخی منطقه ها فارس، شمال کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

شنبه (29 بهمن) در غالب منطقه ها کشور آسمان صاف و آرام است.

چهارشنبه در جنوب، شرق و جنوب شرق، پنجشنبه و آدینه علاوه بر این منطقه ها در دامنه های جنوبی البرز واقع در البرز، تهران و سمنان وزش باد قابل توجه است و در برخی منطقه ها همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود.

تا روز پنجشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

بعلاوه، در پیش بینی های سازمان هواشناسی از دمای شهرها، برای شهر همدان دمای منفی 15 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

شرایط جوی تهران در 2 روز آینده

آسمان تهران فردا (26 بهمن) ابری، در برخی ساعت ها بارش برف و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (27 بهمن) قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در برخی ساعت ها وزش باد شدید با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تداوم بارش برف و باران در کشور؛ فردا تهران برفی می گردد ، شدت بارش ها در 5 استان بیشتر است ، دمای منفی 15 درجه برای یک مرکز استان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش برف و باران در کشور؛ فردا تهران برفی می گردد ، شدت بارش ها در 5 استان بیشتر است ، دمای منفی 15 درجه برای یک مرکز استان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید