خبرنگاران رنگ بندی نو شهرستان های استان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کرمانشاه- خبرنگاران- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه رنگ بندی تازه شهرستان های کشور را اعلام نمود که براساس آن هشت شهر استان کرمانشاه در شرایط قرمز، سه شهر نارنجی و سه شهر در شرایط زرد قرار دارند.

خبرنگاران رنگ بندی نو شهرستان های استان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، براساس رنگ بندی تازه شهرستان های سنقر و کلیایی، صحنه، گیلانغرب، پاوه، هرسین، کرمانشاه، سرپل ذهاب و کنگاور همچنان در شرایط قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر و اسلام آبادغرب در شرایط نارنجی و شهرستانهای ثلاث باباجانی، قصرشیرین و دالاهو در شرایط زرد قرار دارند.

همه فعالیت های کشور اعم از تولیدی، توزیعی و صنفی در گروه های چهار گانه قرار داده شده اند.

بر اساس این تقسیم بندی در شرایط قرمز، تنها گروه های شغلی اول مجاز به فعالیت هستند، در شرایط نارنجی، گروه های اول و دوم مجاز به فعالیت بوده و در شرایط زرد، سه گروه اول می توانند فعالیت داشته باشند.

گروه اول شامل مشاغل تولیدی و توزیعی در زمینه های اقلام غذایی مانند سوپرمارکت ها، نانوایی ها، قطعات یدکی خودرو، تعمیرگاه های خودرو، داروخانه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر هستند که می توانند در همه شرایط حتی شرایط قرمز با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت ادامه دهند.

در گروه مشاغل دوم مانند فیلمبرداری ها و آتلیه های عکاسی، مشاوران املاک، کافی شاپ ها، مراکز طبخ و توزیع غذا، رستوران ها، ظروف یک بار مصرف، لوازم ورزشی، طلافروشی ها، مصالح ساختمانی و ابزار و یراق، مبل و جایگاه، آکادمی های رانندگی و سمساری در شرایط قرمز امکان فعالیت نداشته و در بخش موادغذایی صرفا می توانند به عرضه بیرون بر اقدام نمایند.

گروه های شغلی سوم مانند تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی، قهوه خانه ها، آکادمی های موسیقی و زبان، موزه، سینما، تئاتر و مهدکودک ها در شرایط قرمز و نارنجی تعطیل بوده و باید از فعالیت دست بکشند.

گروه چهارم شغلی هم شامل گیم نت، مراکز تفریحی آبی، باغ وحش و شهربازی در شرایط قرمز و نارنجی و زرد باید تعطیل باشند.

هم اکنون 823 بیمار مبتلا به کووید 19 در 25 بیمارستان کرمانشاه بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز هزار و 647 نفر هم در استان جان باختند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رنگ بندی نو شهرستان های استان کرمانشاه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رنگ بندی نو شهرستان های استان کرمانشاه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید