دوپینگ نستروف مثبت درآمد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی بررسی به دست آمده تصمیم نهایی را در مورد دروازه بان تیم ملی فوتبال ازبکستان پس از نشست کمیته انضباطی اتخاذ خواهد نمود.

دوپینگ نستروف مثبت درآمد

در انتظار تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا

سرویس رسانه ای فدراسیون فوتبال ازبکستان خاطرنشان کرد نتیجه تست دوپینگ دروازه بان تیم ملی این کشور به دلیل استفاده از مواد ممنوعه مثبت است.

در بیانیه سرویس رسانه ای فدراسیون فوتبال ازبکستان آمده است: نتیجه آنالیز تست دوپینگ ایگناتی نستروف که در جام ملت های آسیا 2019 گرفته شده بود مثبت است. وی در صحبت با پزشکان تیم ملی فوتبال ازبکستان گفته بود که بدون اجازه و هشدار آنها از قرص های رژیمی استفاده نموده است. فدراسیون فوتبال ازبکستان این اقدام ایگناتی نستروف را محکوم می نماید اما با این وجود او اعتراف کرد که به صورت عمدی از قرص ها استفاده ننموده زیرا نمی دانست که حاوی مواد ممنوعه هستند.

بر اساس این گزارش، کاهش وزن به ورزشکاران رشته های قهرمانی همانند کشتی و بوکس جهت دستیابی به نتایج می تواند یاری کند اما تاثیری در ورزش فوتبال نخواهد داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا با آنالیز آنالیز به دست آمده تصمیم نهایی را در مورد دروازه بان تیم ملی فوتبال ازبکستان پس از نشست کمیته انضباطی اتخاذ خواهد نمود.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملت های آسیا تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله مغلوب استرالیا شد.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "دوپینگ نستروف مثبت درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوپینگ نستروف مثبت درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید