شاه حسینی: اگر مدیرعامل استقلال تخلف نموده چرا علیه او طرح دعوی نمی نمایند؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر هیات مدیره باشگاه استقلال به این موضوع رسیده که مدیرعامل قبلی تخلف نموده چرا علیه او طرح دعوی نمی نمایند؟

شاه حسینی: اگر مدیرعامل استقلال تخلف نموده چرا علیه او طرح دعوی نمی نمایند؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، عبدالرحمن شاه حسینی در مورد اینکه آیا ممکن است قرارداد هایی که به امضا رسیده یکطرفه مورد اصلاح و تغییر قرار بگیرد گفت: مطابق ماده 10 قانون مدنی هر قراردادی که برخلاف مطالب شرع و قانون نباشد بین طرفین قابل الاجرا است. تنها راهی که بخواهند این قرارداد را تغییر بدهند این است که متممی به وجود بیاورند و یا طرفین دوباره با هم مذاکره نموده و آن قرارداد را اصلاح نمایند.

وی اضافه نمود: قرارداد های که در کشور ما امضا می گردد مستثنی نیست. تمامی مفاد قرارداد توسط مدیران فعلی لازم الاجرا است و مدیران مکلف هستند آن را اجرا نمایند. اگر مدیری بیاید و بگوید مدیر قبلی این قرارداد را گران بسته و ما به آن عمل نمی کنیم اصلا شدنی نیست. در زمان ما از این مسائل وجود نداشته و اگر هم یکی دو مورد بوده 2 طرف ماجرا نشستند و جلسه گذاشتند و درخواست ها از طرف یکدیگر را بیان نموده و در نهایت به خواسته مشترک رسیدند.

رئیس اسبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اگر بازیکن نخواهد قراردادش اصلاح گردد آیا این اتفاق رخ می دهد مطرح کرد: اگر بازیکنی نخواهد هیچ قانونی اجازه نمی دهد قرارداد او کم گردد. این موضوع به هیچ عنوان شدنی نیست.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن می تواند از باشگاه در این زمینه شکایت کند توضیح داد: یک نسخه قرارداد در اختیار بازیکن است و اصلا نیازی به شکایت ندارد. شما ببینید با این شرایط مدیریت چه اتفاقاتی اتفاق افتاده که کار به اینجا می کشد. الان تمام مردم ما منتظر هستند ببینند در پفراینده مدیران ما در مورد ویلموتس چه رخ می دهد.

شاه حسینی که با برنامه آفساید رادیو جوان صحبت می کرد یادآور شد: مدیران امروزی در باشگاه ها که در قالب شرکت ها به ثبت رسیده اند مسئولیت دارند، ولی می بینیم که آن ها باشگاه ها را تبدیل به ویرانه می نمایند. تا زمانی که این مدیران را نگیرند و از اموال شخصی و جیب خودشان خسارت ها را از آن ها طلب ننمایند مطمئن باشید سال های سال، بر اساس پشت پرده ها، باز هم شاهد همین مسائل هستیم.

وی در مورد اینکه مثلا هیات مدیره استقلال خواهان کسر قرارداد بعضی از بازیکنان این تیم شده است گفت:اگر این هیات مدیره واقعی باشد و فرمایشی نباشد و به حرف کسی گوش ندهد، نباید این موضوع را بپذیرد. اگر آن ها به این موضوع رسیده اند که مدیر قبلی تخلف نموده چرا علیه او طرح دعوی نمی نمایند؟

رئیس اسبق کمیته انضباطی در مورد مسائلی نظیر سقف قرارداد ها مطرح کرد:خود بحث سقف قرارداد ها یک برنامه مفصل را می طلبد. کسانی که دکتر فوتبال و مالک این رشته هستند حرفشان این است، کسانی که توسط مدیران بالادست دولتی انتخاب می شوند اصلا محلی از اعراب ندارند و تازه آغاز به تمرین مدیریت در فوتبال می نمایند. من قبلا هم این سوال را پرسیده ام آیا واقعا پفراینده ای داریم در محاکم داخلی و خارجی باشگاه های ما برنده شده باشند؟

وی تاکید نمود: باشگاه های ما همیشه ضرر می دهند و همه این ضرر ها در قبال سوء مدیریت فوتبال بوده است. بزرگان فوتبال ما همه این روز ها در فضای مجازی صحبت می نمایند و می گویند سوء مدیریت و رانت باعث شده تا عده ای منصوب شده و بعد از مدتی می فرایند و دیگر پیدایشان نمی گردد.

شاه حسینی تاکید نمود: باز هم می گویم اگر قراردادی توافقی نباشد به هیچ عنوان اصلاح نمی گردد مگر اینکه طرفین با هم بنشینند و صحبت نمایند البته مطمئن باشید در فوتبال ما همچنان بلبشوی مدیریتی وجود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شاه حسینی: اگر مدیرعامل استقلال تخلف نموده چرا علیه او طرح دعوی نمی نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه حسینی: اگر مدیرعامل استقلال تخلف نموده چرا علیه او طرح دعوی نمی نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید