طرح جنجالی عربستان به فیفا ، جام جهانی هر دو سال یک بار برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، اینفانتینو از زمانی که رئیس فیفا شده سعی بر ایجاد تورنمنت های جدیدتر و بزرگتر دارد

طرح جنجالی عربستان به فیفا ، جام جهانی هر دو سال یک بار برگزار می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، فدراسیون فوتبال عربستان رسما از فیفا خواسته که جام جهانی فوتبال را هم برای مردان و هم زنا، هر دو سال یک بار برگزار کند.

عربستان رسما طرح خود را در این مورد ارائه داده و خواهان آن شده که تحقیقات در خصوص امکان انجام ان از سوی فدراسیون جهانی فوتبال انجام گردد و این طرح در روز آدینه در کنگره فیفا که با شرکت 211 کشور عضو فیفا برگزار می گردد، با جزئیات تشریح خواهد شد.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا همیشه تاکید داشته که جام جخهانی زنان می تواند هر دو سال یکبار برگزار گردد. جام جهانی بعدی زنان در سال 2023 در استرالیا و نیوزلند برگزار می گردد.

ایجاد تورنمنتتهای جدیدتر و بزرگتر یکی از اهداف همیشگی فیفا در دوران ریاست اینفانتینو است، هر چند که اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال موسوم به فیفپرو در خصوص خستگی و برنامه بیش از حد فشرده بازیکنان در صورت افزایش رقابتها، هشدار داده است.

اینفانتینو در همان سال او ریاست خود در فیفا، تعداد تیمهای جام جهانی 2026 را از 32 تیم به 48 تیم افزایش داد. این تورنمنت 48 تیمی در کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می گردد و انتظار می رود رکورد تماشاگر و درآمد در این رقابتها شکسته گردد.

چند ماه قبل آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال و رئیس فعلی کیمته توسعه جهانی فیفا نیز پیشنهاد برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار را مطرح نمود و توجیهش این بود که بازیکنان فوتبال حقشان است که در جام های جهانی بیشتری بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح جنجالی عربستان به فیفا ، جام جهانی هر دو سال یک بار برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جنجالی عربستان به فیفا ، جام جهانی هر دو سال یک بار برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید