فروش 26 هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی، تماشاگران بدون بلیت به استادیوم نروند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس -پارس جنوبی جم برگزار و موارد مربوط به بلیت فروشی دیدار فردا معین شد.

فروش 26 هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی، تماشاگران بدون بلیت به استادیوم نروند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس - پارس جنوبی جم امروز (چهارشنبه) به ریاست جلال مرادی نماینده فدراسیون در این مسابقه و در سازمان لیگ فوتبال برگزار گردید.

محسن خلیلی، مدیر تیم و علیرضا اشرف مدیر رسانه ای فوتبال پرسپولیس در این جلسه حضور پیدا کردند و نمایندگان تیم پارس جنوبی جم غایب بودند.

در این جلسه اعلام شد پرسپولیس با لباس یکدست قرمز برای بازیکنان و سبز برای دروازه بان در زمین حضور پیدا خواهد نمود.

ناظر مسابقه در این جلسه اظهار داشت زمین مسابقه 10 دقیقه قبل از آغاز بازی و بین دو نیمه آبیاری گردد که از سوی نماینده سازمان لیگ اعلام شد؛ سیستم آبیاری زمین چمن استادیوم آزادی این قابلیت را ندارد و برای این منظور، باید مذاکره صورت بگیرد.

همچنین در نشست هماهنگی این دیدار که امروز برگزار گردید، تاکید شد برای دیدار افتتاحیه لیگ تنها 26 هزار بلیت فروخته می گردد. همچنین تمام ظرفیت فروش به طبقه اول اختصاص دارد و طبقه دوم استادیوم برای این هفته پذیرای تماشاگران نخواهد بود.

در نشست هماهنگی همچنین اعلام شد فقط آن عده از طرفداران به استادیوم مراجعه نمایند که پس از معرفی سایت فروش، پیروز به خرید الکترونیک بلیت مسابقه شده باشند و کد ملی آنها در سامانه ثبت شده باشد. این گروه از تماشاگران باید با کارت ملی خود در استادیوم حاضر شوند.

در این جلسه تاکید زیادی روی این مسئله وجود داشت که طرفداران فوتبال قبل از خرید الکترونیک بلیت مسابقه راهی استادیوم نشوند.

نشانی سامانه فروش الکترونیک بلیت مسابقه به محض اعلام آن به باشگاه پرسپولیس، اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فروش 26 هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی، تماشاگران بدون بلیت به استادیوم نروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 26 هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی، تماشاگران بدون بلیت به استادیوم نروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید