قهرمانی اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ با شکست بارسلونا، پیروزی اینتر مقابل یوونتوس، برد پرگل منچسترسیتی در لیگ جزیره

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرگزاری خبرنگاران- اتلتیک بیلبائو فاتح سوپرکاپ 2021 اسپانیا شد.

قهرمانی اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ با شکست بارسلونا، پیروزی اینتر مقابل یوونتوس، برد پرگل منچسترسیتی در لیگ جزیره

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در چارچوب فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل هم قرار گرفتند. بارسلونا دو بار از حریفش پیش افتاد اما تیم باسکی هربار کار را به تساوی کشاند تا سوپرگل ویلیامز، قهرمانی را برای اتلتیک بیلبائو به ارمغان بیاورد.

بارسلونا 1-0 اتلتیک بیلبائو؛ آنتوان گریزمان: آلبا توپ را به مسی داد، ضربه او به دفاع برخورد کرد، توپ مقابل پای گریزمان افتاد و گل!

بارسلونا 1-1 اتلتیک بیلبائو؛ اسکار دی مارکوس: دی مارکوس سانتر ویلیامز را در میان غفلت مدافعان بارسلونا وارد دروازه تراشتگن کرد.

بارسلونا 2-1 اتلتیک بیلبائو؛ آنتوان گریزمان: آلبا از جناح چپ حرکت کرد و پاس کاتبکش را به گریزمان رساند تا او به آسانی دروازه سیمون را باز کند.

بارسلونا 2-2 اتلتیک بیلبائو؛ آسیر ویالیبره: ضربه ایستگاهی مونیائین را ویالیبره تازه وارد به تور دروازه چسباند.

بارسلونا 2-3 اتلتیک بیلبائو؛ اینیاکی ویلیامز: مدت زیادی از آغاز بازی در وقت های اضافی نگذشته بود که ضربه شاهکار ویلیامز در دقیقه 94 وارد دروازه بارسلونا شد.

- یوونتوس مقابل اینتر هیچ حرفی برای گفتن نداشت و شاید آن ها از حالا باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت نمایند تا قهرمانی.

آندره آ پیرلو در دیداری تیمش که نتوانست موقعیت های گل جدی بسازد، در جدال تاکتیکی با آنتونیو کونته شکست سختی خورد. اینتر با این برد همچنان در کورس اسکودتو با میلان رقابت می نماید و یوونتوس با این شکست، شانسش برای قهرمانی در سری آ بسیار کم شده است. آنتونیو کونته با این پیروزی حیاتی، انتقام شکست های فصل گذشته مقابل تیم سابقش را گرفت و نخستین پیروزی اینتر مقابل یوونتوس در سری آ از سال 2016 را رقم زد.

اینتر 1-0 یوونتوس؛ آرتورو ویدال 12`: نیکولو بارلا با رسیدن به گوشه محوطه جریمه یوونتوس به روی دروازه سانتر کرد که آرتورو ویدال بالاتر از دنیلو با زدن ضربه سر، دروازه تیم سابقش را باز کرد.

اینتر 2-0 یوونتوس؛ نیکولو بارلا 52`: پاس بلند فوق العاده الساندرو باستونی از نیمه زمین خودی، نیکولو بارلا را صاحب موقعیت تک به تک کرد که او با یک شوت خوب، دروازه شزنی را گشود و عملکرد عالی اش در این بازی را با یک گل و پاس گل تکمیل کرد.

- تیم های منچسترسیتی و کریستال پالاس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس برابر یکدیگر قرار گرفتند که شاگردان پپ گواردیولا با نمایشی قدرتمند به پیروزی رسیدند و با 35 امتیاز به رتبه دوم رسیدند. منچسترسیتی تنها 2 امتیاز با منچستریونایتد در صدر فاصله دارد و یک بازی هم کمتر نسبت به رقیب همشهری اش انجام داده است.

جان استونز - 26 (منچسترسیتی): ارسال بیرون پا و تماشایی کوین دی بروین درست روی سر جان استونز فرود آمد تا او گل اول بازی را به ثمر برساند.

ایلکای گوندوعان - 56 (منچسترسیتی): بعد از توپ گیری از تاوسند، گوندوعان با پای راست شوتی دیدنی به سمت دروازه کریستال پالاس روانه کرد و با چسبیدن توپ به گوشه بالایی دروازه، گل دوم منچسترسیتی به ثمر رسید.

جان استونز - 68 (منچسترسیتی): روی کرنر میزبان، ضربه سر دیاز با واکنش دروازه بان کریستال پالاس همراه شد اما روی ریباند، جان استونز گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

رحیم استرلینگ - 88 (منچسترسیتی): شب گل ها و پاس گل های دیدنی با کاشته زیبای رحیم استرلینگ تکمیل شد. گل چهارم میزبان روی کاشته زیبای رحیم استرلینگ به ثمر رسید که درست همان جایی رفت که شوت گوندوعان به گل تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "قهرمانی اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ با شکست بارسلونا، پیروزی اینتر مقابل یوونتوس، برد پرگل منچسترسیتی در لیگ جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ با شکست بارسلونا، پیروزی اینتر مقابل یوونتوس، برد پرگل منچسترسیتی در لیگ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید