گل محمدی: سه امتیاز بازی با پیکان اهمیت زیادی دارد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این ملاقات خانگی را به دست بیاوریم.

گل محمدی: سه امتیاز بازی با پیکان اهمیت زیادی دارد

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی درباره بازی فردای پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: بازی سختی با تیم خوب پیکان داریم. من بازی های قبلی پیکان را دیدم و به نظرم حقشان بیشتر از نتایجی بود که در زمین رقم خورد. پیکان تیم جوان، با دوندگی بالا و قابل احترامی است که کادر فنی خوبی هم دارد و فردا باید با تمرکز کامل بازی کنیم.

گل محمدی گفت: بازی ها فشرده است و هر دیداری شرایط خاص خودش را دارد. با توجه به شرایط جدول اهمیت این سه امتیاز خیلی زیاد است و امیدواریم بتوانیم امتیازهای این بازی خانگی را کسب کنیم.

او درباره لغو تمرین آخر پرسپولیس قبل از بازی گفت: در این چند روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امروز هم به علت بارش برف و شرایط جوی نتوانستیم در زمین تمرین کنیم اما تمرین سبکی را در هتل پشت سر گذاشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیم در بازی فردا هم گفت: تنها دیاباته را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان مسئله ای ندارند.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سیزدهم لیگ برتر ایران فردا (یکشنبه) از ساعت 15:30 میربان پیکان است.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: سه امتیاز بازی با پیکان اهمیت زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: سه امتیاز بازی با پیکان اهمیت زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید