43 طرح عمرانی با حضور رئیس جمهور در مازندران افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، استاندار مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به مازندران، 43 طرح عمرانی بهره برداری و عملیات اجرایی 12 طرح نیز شروع می گردد.

43 طرح عمرانی با حضور رئیس جمهور در مازندران افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها از ساریبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح با اشاره به این که رئیس جمهوری سه شنبه 22 فروردین میهمان مردم مازندران است، گفت: در مجموع برای این طرح ها، چهار هزار و 769 میلیارد تومان و 280 میلیون یورو هزینه شده و یا هزینه خواهد شد.

وی اضافه نمود: برای اجرا و تکمیل طرح های آماده افتتاح در این استان، 32 هزار و 720 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

فلاح، بیشترین طرح های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهوری به مازندران را زیرساختی و توسعه ای و مربوط به وزارت راه و شهرسازی با 16 هزار میلیارد ریال گفت.

استاندار مازندران بیان نمود: نخستین واحد فراوری کاغذ تحریر و چاپ، زغالشویی البرز مرکزی، 6 پست اسکله بندری به همراه تجهیزات تخلیه و بارگیری، تونل و 40 کیلومتر از بزرگراه قائم شهر - تهران، کمربندی جنوبی بابل، چهار مجتمع تفریحی و گردشگری، ده ها طرح کشاورزی و دانشگاهی و 13 طرح بهداشتی و درمانی از جمله طرح های آماده بهره برداری است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها برای هشت هزار و 400 نفر از بیکاران استان نیز ایجاد اشتغال می گردد.

استاندار مازندران بیان نمود: افتتاح پروژه های زیرساختی در بندرامیرآباد، بازدید از چند پروژه و طرح عمرانی و ملاقات مردمی با نخبگان و جوانان در نوشهر از برنامه های سفر یکروزه رئیس جمهوری به مازندران است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سفر رئیس جمهوری به مازندران، عملیات اجرایی 12 طرح عمرانی و زیرساختی آغاز می گردد، اضافه نمود: برای اجرای این طرح ها نیز افزون بر 26 هزار و 740 میلیارد ریال از محل بودجه دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی اعتبار پیش بینی شده است.

استاندار مازندران، طرح هایی را که در این سفر وارد فاز اجرایی می گردد، شامل سالن کشتی پنج هزار نفری جویبار، اتصال اسکله رورو بندرامیرآباد به شبکه ریلی سراسری، واحد فراوریی و صنعتی ام- دی اف و چند طرح دیگر صنعتی و زیرساختی گفت.

وی بیان نمود: درمجموع دردولت تدبیر و امید، افزون بر پنج هزار و 665 طرح عمرانی، صنعتی و زیرساختی در مازندران با اعتباری بیش از 61 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و برای حدود 150 هزار نفر نیز در این مدت در این خطه شمال کشور ایجاد اشتغال شد.

منبع: تسنیم

به "43 طرح عمرانی با حضور رئیس جمهور در مازندران افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 طرح عمرانی با حضور رئیس جمهور در مازندران افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید