احمدرضا طالبیان: می توانستیم مدال خوشرنگ تری بگیریم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ملی پوش قایقرانی ایران بعد از کسب مدال برنز بازی های آسیایی گفت: می توانستیم مدال خوشرنگ تری بگیریم اما اشتباه هایی داشتیم که باعث شد سوم شویم.

احمدرضا طالبیان: می توانستیم مدال خوشرنگ تری بگیریم

به گزارش خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها از جاکارتا، احمدرضا طالبیان پس از کسب مدال برنز کایاک چهار نفره اظهار کرد: به نظرم خیلی خوب مسابقه را آغاز کردیم اما در قسمت هایی اشتباه داشتیم که باعث شد از حریفان عقب بیفتیم. به نظرم چون از نظر روانی خیلی خوب خودمان را جمع کردیم توانستیم این اختلاف را کاهش دهیم و به مسابقه برگردیم و مدال بگیریم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانژو و نقره اینچئون ادامه داد: معتقدم می توانستیم مدال خوشرنگ تری بگیریم. به هر حال در قایق های تیمی کار سخت تر است و امروز نیز خیلی خوب پارو زدیم و با جبران فاصله به مقام سوم رسیدیم.

او درباره نقش تاثیرگذار روانشناس در عملکرد قایقران ها گفت: همه این قایقران ها با تجربه هستند و مسابقات مختلفی را تجربه نموده اند. از طرف دیگر از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارند و به نظرم در این سطح از مسابقه که فشار زیادی روی ورزشکاران است همین بحث روانی بسیار تاثیرگذار است و می تواند بر نتایج موثر باشد. همانطور که گفتم ما نیز توانستیم خودمان را کنترل کنیم و پس از اشتباه هایی که داشتیم به مسابقه برگشتیم و مدال گرفتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احمدرضا طالبیان: می توانستیم مدال خوشرنگ تری بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدرضا طالبیان: می توانستیم مدال خوشرنگ تری بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید