پیگیری مسائل شهرداری خرم آباد و بروجرد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مهدی جمالی نژاد عصر جمعه در سفر به بروجرد برای آنالیز و پیگیری مسائل بروجرد و بازدید از برخی پروژه های شهرداری بروجرد، با بیان اینکه خرم آباد و بروجرد شهرهایی با پیشینه و اصالت هستند، گفت: با توجه به مسائل اقتصادی فعلی ممکن است این شهرها مسائلی داشته باشند اما در عین حال از پروژه های خوبی بازدید کردیم.

پیگیری مسائل شهرداری خرم آباد و بروجرد

برنامه ریزی برای رفع مسائل شهرداری خرم آباد و بروجرد

وی، اضافه کرد: در پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری ها جلساتی داشتیم که کوشش بر این است در کنار پویا بودن پروژه های عمرانی پرداخت حقوق کارکنان را هم داشته باشیم.

معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، توضیح داد: کوشش می کنیم تا در آینده با اتخاذ تدابیر کوتاه، میان و بلند مدت مسائل شهرداری های خرم آباد و بروجرد را رفع کنیم.

جمالی نژاد، ادامه داد: شهرداری ها نهادهای غیر دولتی هستند که می بایست مدیریت درآمد و هزینه ها را با هم داشته باشند و در هزینه کرد شهرداری ها باید تدبیر گردد چرا که صرفه جویی را به دنبال داشته و خود نوعی درآمدزایی محسوب می گردد.

وی با بیان اینکه بروجرد در گذشته جزء شهرهای خوب کشور بوده است، تاکید نمود: در رابطه با عدم و یا دیر کرد پرداخت حقوق کارکنان شهرداری حتما باید یک آسیب شناسی انجام گردد که چه موضوعی باعث شده اینچنین مسائلی پیش بیاید.

ادامه ساخت پل شهدای دانش آموز بروجرد

معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، گفت: به طور قطع پرداخت حقوق کارکنان شهرداری برای ما از اولویت خاصی برخوردار است و مطمئن هستیم با همفکری و همگرایی همه دستگاه های شهرستانی و استانی تدابیری اندیشیده گردد که دستمزدها پرداخت گردد.

جمالی نژاد با اشاره به تاخیر ساخت پروژه پل شهدای دانش آموز بروجرد نیز، ادامه داد: متاسفانه مشکل نقدینگی شهرداری بروجرد موجب کندی یا متوقف شدن پروژه های عمرانی شده است.

وی، گفت: احتیاج است برای رفع مسائل جلساتی برگزار کنیم و به دنبال فراوری ثروت باشیم چرا که در خرم آباد و بروجرد ظرفیت های بالایی وجود دارد و در شهرهای دیگر مسائلی هست که در این دو شهر وجود ندارد پس برای فراوری ثروت باید ورود پیدا کنیم.

معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها، منابع ثابت در شهرداری ها و مدیریت هزینه ها را از راه های رسیدن به فراوری ثروت بیان کرد.

جمالی نژاد، یاد آور شد: در نظر داریم ادامه ساخت پل شهدای دانش آموز بروجرد را در دستور کار خود قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیگیری مسائل شهرداری خرم آباد و بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مسائل شهرداری خرم آباد و بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید