آخرین قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار ، هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رییس شورای تامین دام کشور از روند کاهش قیمت دام زنده و لاشه گوشت گوسفندی و گوساله در روزهای اخیر به علت افزایش حجم عرضه اطلاع داد.

آخرین قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار ، هر کیلو شقه گوسفندی چند؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، منصور پوریان در مورد شرایط بازار دام زنده و گوشت قرمز اضافه نمود: اکنون قیمت هر کیلوگرم دام زنده گوسفندی به 122 تا 130 و گوساله 105 تا 110 هزار تومان رسیده است که همین مهم در کاهش قیمت لاشه تاثیر بسزایی دارد.

رییس شورای تامین دام گفت: به علت شرایط بارندگی و مراتع خوب با ازدیاد جمعیت دامی در کشور و افزایش عرضه دام در بازار روبرو هستیم؛ این در حالی است که با آغاز فصل گرما، کاهش مصرف نیز خواهیم داشت که باید برای این مهم تدبیری اندیشیده گردد.

وی قیمت های فعلی گوشت قرمز در بازار را همچنان کاذب دانست و گفت: با توجه به قیمت دام زنده باید قیمت لاشه گوسفندی گرم تازه به 255 هزار تومان برسد، اما کماکان بعضی فروشندگان با قیمت های بالاتر این محصول را عرضه می نمایند.

پوریان از دولت خواهان خرید تضمینی دام زنده یا گوشت قرمز برای حمایت از دامداران و دامپروران به وسیله شرکت پشتیبانی امور دام شد و گفت: به نظر می رسد دولت به علت حجم واردات این محصول، ظرفیت ذخیره سازی این حجم گوشت را ندارد.

رییس شورای تامین دام اعلام کرد: قیمت گوشت قرمز گوساله و گوسفندی با قیمت های بین 350 تا 400 هزار تومان گران فروشی است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار ، هر کیلو شقه گوسفندی چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت گوشت گوسفندی و گوساله در بازار ، هر کیلو شقه گوسفندی چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید