افسانه شهرهای یونانی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، یونان یک کشور مدیترانه‌ای دیگر است که به وفور شهرهای کوچک بزرگ را به خود می‌بالد . بسیاری از آن‌ها تاریخی هستند و در دوران کهن یا بیزانتین تاسیس شده‌اند . نگاهی به این ده مکان بیاندازید که این قدر منحصر به فرد و کارت‌پستال است .

افسانه شهرهای یونانی

10. Chania ، کرت
دومین شهر بزرگ در این جزیره به خاطر کوچه‌پس‌کوچه‌های باریک و شهر قدیمی معروف است . امروزه این شهر یکی از زیباترین بخش‌های این جزیره است . بسیاری از ساختمان‌های تاریخی بازسازی شده‌اند و اکنون خانه‌ها ، فروشگاه‌ها ، رستوران‌ها و بارها را در بر می‌گیرند . این شهر یک قطب جاذب است حتی در زمستان - وب زیبای آن خیابان‌های باریک و معماری معتبر آن را به یک جاذبه عمومی تبدیل کرده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
کریت تحت‌تاثیر فرهنگ بیزانسی ، ونیزی و عثمانی قرار گرفته‌است که در معماری مشهود است . علاوه بر این ، این جزیره مهد تمدن غربی است . در عین حال ، Chania فرصتی منحصر به فرد برای تجربه این میراث تاریخی وسیع فراهم می‌کند .
9. شهر Naxos ، Naxos
جزیره زیبای دیگری از ، بزرگ‌ترین جزیره ، همراه با Santorini و Mykonos در دریای اژه یافت می‌شوند. در مقایسه با همسایگان معروف آن ، کم‌تر توریستی است ، با این حال این ممکن است چیز در این مورد باشد . این جزیره به تنوع بسیار طبیعی خود از کوه‌های بلند ، معادن سنگ مرمر ، دره‌های حاصلخیز برای زدن سواحل افتخار می‌کند - چیزهای زیادی برای کشف اینجا وجود دارد . فعالیت‌های متعددی از پیاده‌روی تا kiteboarding و ورزش‌های آبی می‌تواند در Naxos از آن لذت ببرد .
چرا به آنجا بروی ؟
انسان می‌تواند صحت بیشتر ، زمینه‌های درختان زیتون ، تجارت ماهیگیری و شگفتی‌های باستانی را پیدا کند . گردشگران می‌توانند میراث تاریخی را در شهرها کشف کنند که شامل خانه‌های ونیزی ، دروازه باستانی Apollons ، arcades ، کلیسای جامع کاتولیک و موزه پر از مجسمه‌های Cycladic است .
8. Molyvos ، Lesbos
پایتخت توریستی این جزیره مشهور تاریخی که در دریای اژه یافت می‌شود ، گستره وسیعی از فعالیت‌ها را ارائه می‌دهد . این شهر که در این منطقه کوهستانی قرار دارد ، منظره‌ای دراماتیک از خود نشان می‌دهد که تحت تسلط قصر بیزانس است که بر روی کوه فرض شده‌است و مشرف به شهر است . صدها خانه سنگی به تدریج از کوه پایین می‌آیند و یک وب خیابان ایجاد می‌کنند که سرگرم‌کننده است . بسیاری از فروشگاه‌ها ، کافه‌ها و رستوران‌ها نیز در اینجا یافت می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
شهری زیبا که فضای باز و فضای داخلی را فراهم می‌کند . چشمه‌های آب‌گرم در نزدیکی Molyvos یافت می‌شوند و در میان بازدیدکنندگان محبوب هستند . آن‌ها همچنین از فعالیت‌های آبی ، استراحت در ساحل و رفتن به شبانه لذت می‌برند .
7. چوره ، Mykonos
این شهر به خاطر alleys بسیار زیبا معروف است که به ترافیک بسته شده‌اند و بنابراین پیاده‌روی خوبی دارند . بسیاری از مغازه‌ها ، بارها ، کافه‌ها ، رستوران‌ها و بوتیک‌های دیگر وجود دارد ، اما معماری سنتی Cycladic به خوبی حفظ شده‌است و اصالت در دیوارها و خیابان‌های مشهود است .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از محبوب‌ترین جزایر گروه Cyclades ، یک مقصد تعطیلات مطلوب بعد از Santorini ، Mykonos به آب بکر خود ، خانه‌های سفید و آسیاب‌های بادی افتخار می‌کند . با وجود معماری و سواحل شگفت‌انگیز ، وب سایت‌ها و خیابان‌های زیبا باید توجه بیشتری را به خود جلب کنند.
6. Monemvasia ، لاکونیا
این شهر در یک جزیره صخره‌ای کوچک واقع شده‌است که از 100 متر آن از دریای Myrtoan بیرون‌زده است. این کوه یخی تنها 300 متر عرض و 1 کیلومتر طول دارد و در طول زمین‌لرزه 375 بعد از میلاد از سرزمین اصلی جدا شده‌است . اما این سبک زیبا و پر از معماری تاریخی است . مهم‌ترین قطعات ، قلعه‌ای قرون‌وسطایی هستند و به خوبی کلیساهای بیزانسی هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
مکان شگفت انگیزی برای تجربه ، تحسین و کشف معماری تاریخی ، خرید و لذت بردن از غذاهای یونانی است. همچنین مهمانان از موزه‌ها بازدید می‌کنند و در هتل‌ها زندگی می‌کنند، در ساختمان‌های قرون‌وسطایی پیدا می‌شوند .
5. Agios Nikolaos ، کرت
بخش زیبای دیگری از این جزیره در سواحل شمال شرقی یافت می‌شود . این خلیج زیبا پر از فروشگاه‌ها ، کافه‌ها ، میله‌ها و رستوران‌ها است که می‌تواند به آن‌ها نزدیک شود و از طریق گردشگاه بازدید شود . گردشگران همچنین تالاب picturesque را دوست دارند ،
سواحل کوچک ، جزیره Agioi Pantes و موزه باستان‌شناسی .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از محبوب‌ترین شهره‌ای کرت ، جایی که جاذبه‌های توریستی بسیاری در آن یافت می‌شوند .
4. آتن ، آتن
محله تاریخی آتن ، Plaka در روزگار باستان در دامنه شمالی آکروپولیس بنا شد . اگر چه در بزرگ‌ترین شهر یونان یافت می‌شود، Plaka به شما احساس یک شهر آرام و آرام را می‌دهد . خیابان‌های باریک ، کافه‌ها ، رستوران‌ها و مغازه‌ها روز خوبی را در یک محیط زیبا فراهم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
Plaka به فراوانی ساختمان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری می‌بالد . با این حال ، این به مراتب کم‌تر از مرکز تاریخی آتن است .
3. نور پس‌زمینه
خانه‌های زیبا در دامنه‌های تپه Pezovolos در vacationers vacationers در منطقه Epirus به چشم می‌خورد . این شهر در میان معماری تاریخی ، قلعه‌های ونیزی و کافه‌های دل نشین شهر ، سواحل بزرگ خود را با آب‌های گرم آبی به خود می‌بالد . علاوه بر این ، سواحل Lichnos و Valtos از جمله بهترین سواحل یونان در نظر گرفته می‌شوند .

به "افسانه شهرهای یونانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسانه شهرهای یونانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید