امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه UMSS بولیوی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه UMSS بولیوی به منظور توسعه همکاری های علمی و پژوهشی و ایجاد مشارکت های گسترده در پروژه های صنعتی امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه UMSS بولیوی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، روز شنبه 20 فروردین ماه 1401 دانشگاه صنعتی شریف میزبان سفیر و رئیس دانشگاه UMSS بولیوی بود، این ملاقات به منظور مصاحبه برای ایجاد زمینه همکاری های علمی و پژوهشی بین دو دانشگاه برگزار گردید.

به همین دلیل جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه و مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید. هدف از این نشست آنالیز راه های توسعه همکاری های علمی و پژوهشی، ایجاد مشارکت های گسترده در پروژه های صنعتی و دوره های پسادکتری، مشارکت در برنامه آموزش حین خدمت هیئت علمی دانشگاه بولیوی و ارتقا سطح علمی و فناوری آن دانشگاه بود.

در جریان این بازدید طرفین به معرفی دانشگاه ها پرداختند و رؤسای UMSS و SUT علاقه مندی خود نسبت به توسعه همکاری های بین دو دانشگاه در زمینه ها و پروژه های مختلف را مطرح کردند.

در انتها این ملاقات، با توجه به موارد ذکر شده در جلسه، تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه منعقد شد.

شایان ذکر است دانشگاه san simon رتبه دوم بین دانشگاه های بولیوی دارای 82000 دانشجو و 1500 استاد در 68 رشته مختلف مهندسی و علوم پایه و پزشکی و علوم انسانی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه UMSS بولیوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه UMSS بولیوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید