بازدید رئیس گروه نظارت دفتر آموزش و حمایت از تولید از کارگاه های گوهرتراشی فردوس

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس گروه نظارت دفتر آموزش و حمایت از تولید معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی به همراه رئیس اداره میراث فرهنگی استانخراسان جنوبی از دشت های عقیق حوزه شهرستان و کارگاه های گوهرتراشی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی فردوس بازدید کردند.

بازدید رئیس گروه نظارت دفتر آموزش و حمایت از تولید از کارگاه های گوهرتراشی فردوس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اخبار و رویدادها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی، روح الله شرافت، رئیس گروه نظارت دفتر آموزش و حمایت از تولید معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، با اشاره به غنی بودن منابع موجود در حوزه صنایع دستی فردوس بر استفاده بهینه از قابلیت های شهرستان به ویژه گوهر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی برای اشتغال زایی و توسعه اقتصادی و همچنین معرفی محصولات صنایع دستی تاکید کرد.

روح الله صداقت طالبی، رئیس اداره میراث فرهنگی فردوس با توجه به اهمیت موضوع صنایع دستی شهرستان، گزارشی در خصوص اقدامات اجرا شده و ظرفیت های موجود شهرستان در حوزه صنایع دستی به ویژه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ارائه داد و خواستار حمایت صنعتگران شهرستان شد.

او در خاتمه از صنعتگران حوزه تراش سنگ و گوهرتراشی بخاطر نوآوری در ساخت دستگاه های سنگ تراشی و نوآوری در محصولات تولیدی که مورد حمایت مرکز رشد و فناوری قرار گرفته است، تقدیر به عمل آورد.

منبع: میراث آریا

به "بازدید رئیس گروه نظارت دفتر آموزش و حمایت از تولید از کارگاه های گوهرتراشی فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس گروه نظارت دفتر آموزش و حمایت از تولید از کارگاه های گوهرتراشی فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید