با این غذا هیچ وقت ماست نخورید، در بدن تان سم فراوری می نماید!

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، آنالیز ها حاکی از آن است که ماست باید یک ساعت پس از مصرف غذای نشاسته ای و گوشتی خورده گردد نه همراه با آن.

با این غذا هیچ وقت ماست نخورید، در بدن تان سم فراوری می نماید!

عادات نادرست غذایی و همراه کردن برخی از خوردنی ها با یکدیگر نه تنها قدرت جذب برخی املاح و ویتامین ها را کاهش می دهد، بل که همین کاهش جذب سبب کمبود ویتامین و املاح یادشده و در نتیجه بروز نقصان و بیماری برای بدن می گردد.

غلب آسیایی ها عادت دارند همراه غذا های نشاسته ای خود ماست نیز مصرف نمایند، اما مطالعات تازه نشان می دهند مصرف ماست همراه با غذا ها می تواند موجب مسائل گوارشی زیادی گردد.

آنالیز ها حاکی از آن است که ماست باید یک ساعت پس از مصرف غذای نشاسته ای و گوشتی خورده گردد نه همراه با آن.

ماست منبع کلسیم است و بخشی از احتیاج بدن به کلسیم به وسیله خوردن آن به دست می آید. بر همین اساس باید توجه داشت که برای کسب مناسب تر کلسیم بهتر است آن را در میان وعده ها و به تنهایی خورد.

از سوی دیگر، پروتئین انرژی زیادی به بدن میدهد و به شما یاری می نماید که در طول روز سالم، شاداب و سرزنده باشید. بسیاری از سیستم های داخلی بدن برای ترمیم خود احتیاجمند پروتئین می باشند، به ویژه ماهیچه ها.

پروتئین بعلاوه معده را پر نموده و سبب می گردد تا شما برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری کنید، اما مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهند مصرف ماست همراه با غذا های پروتئینی موجب می گردد تا از فواید هر دو آن ها (کلسیم و پروتئین) کاسته گردد.

منبع: فردا

منبع: فرادید

به "با این غذا هیچ وقت ماست نخورید، در بدن تان سم فراوری می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این غذا هیچ وقت ماست نخورید، در بدن تان سم فراوری می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید