ترامپ قانون اساسی آمریکا را به دلیل ترکیه نقض کرد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، احتمال می رود دونالد ترامپ به دلیل برگزاری کنفرانس سه روزه روابط ترکیه-آمریکا در هتل خود در واشنگتن و دریافت پول از یک کشور خارجی، قانون اساسی آمریکا را نقض نموده باشد.

ترامپ قانون اساسی آمریکا را به دلیل ترکیه نقض کرد

گروه شهروندان برای مسؤولیت و اخلاقیات در واشنگتن (CREW) گفت: محتمل است دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دلیل برگزاری کنفرانس سه روزه روابط ترکیه-آمریکا در هتل ترامپ در واشنگتن و دریافت پول از یک کشور خارجی، قانون اساسی آمریکا را نقض نموده باشد.

بر اساس اعلام این گروه، اگر دفتر دولت ترکیه برای حمایت اقتصادی از این کنفرانس سه روزه پول داده باشد، دریافت این پول از سوی دونالد ترامپ به معنای نقض مفاد قانون اساسی آمریکاست، زیرا براساس قانون اساسی رئیس جمهوری این کشور نمی تواند پولی از سوی یک کشور خارجی بدون تایید کنگره دریافت کند.

دفتر سرمایه گذاری ترکیه(TIO) حامی سی و هفتمین کنفرانس سالانه روابط ترکیه-آمریکا در هتل ترامپ در واشنگتن است و این دفتر بخشی از دولت ترکیه بوده که به طور مستقیم به رجب طیب اردوغان گزارش می دهد.

گروه CREW گفت که در این کنفرانس، بعضی از مقامات دولت آمریکا از جمله ویلبور راس وزیر بازرگانی، جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و بعضی مقامات دیگر سخنرانی می نمایند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ قانون اساسی آمریکا را به دلیل ترکیه نقض کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ قانون اساسی آمریکا را به دلیل ترکیه نقض کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید