همایشها و نمایشگاه ها

آیا مانیتورهای 540 هرتزی واقعا کاربردی هستند؟

اگر در پی خرید بهترین مانیتور گیمینگ هستید، اکنون بهترین زمان برای این کار است. قیمت مانیتورهای 1080p با رفرش ریت بالا بسیار مناسب تر از گذشته شده و از سوی دیگر اگر بودجه بالایی در اختیار داشته باشید، می توانید از بین گزینه های بسیار جذابی دست به انتخاب...

29 اسفند 1402

تویوتا C، HR نو با 223 اسب بخار قدرت معرفی گشت ، بررسی خودرو خاص تویوتا

نسل دوم تویوتا C-HR رسماً با قوای محرکه 223 اسب بخاری plug-in hybrid رونمایی شد. این کراس اوور محبوب تویوتا در حالت الکتریکی قادر است 66 کیلومتر را صرفاً با نیروی باتری های خود پشت سر بگذارد.

5 تیر 1402

مقاصد گردشگری دوستدار حیوانات ، با پارک های ملی بیشتر آشنا شوید!!

اگر شما هم عاشق حیوانات هستید، گزینه های بسیاری برای انتخاب یک مقصد تعطیلات برای شما وجود دارد. بسیاری از مکان ها هستند که به شما اجازه می دهند تا شما به بازدید و تعامل با انواع حیوانات بپردازید. شما می توانید مقصدهای شناخته شده حیات وحش در دنیا مانند...

18 دی 1401

انعقاد تفاهم نامه ای برای توسعه ارتباطات فرهنگی با جهام اسلام

با هدف توسعه ارتباطات فرهنگی تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت میراث فرهنگی، جمهوری اسلامی ایران و شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام منعقد شد.

11 آبان 1401

شروع به کار نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات دانشگاهیان چرتکه

چهارمین دوره نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات دانشگاهیان چرتکه در دانشگاه شیراز گشایش یافت.

3 آبان 1401

بهره برداری از نخستین بیمارستان الکترونیکی در مشهد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رئیس جمهور همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، نخستین طرح هوشمندسازی بیمارستانی کشور در بیمارستان ولایت به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی کرد.

6 شهریور 1401

10 فستیوال مجذوب کننده استانبول را بهتر بشناسید

استانبول، یکی ازیباترین شهرهای دنیا و مرکز کشور ترکیه به شمار می آید که با برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان، توانسته است سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند.

22 مرداد 1401

رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را ایجاد نمایند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را ایجاد نمایند.

15 مرداد 1401

در واگذاری های گذشته، شاهد تصدی گری دولت با عنوانی دیگر هستیم

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران با حضور رئیس جمهور برگزار گردید. در این نشست بر لزوم آسیب شناسی فرایند واگذاری ها در 20 سال گذشته تاکید شد.

16 تیر 1401

معرفی هتل 4 ستاره بوردینو در مسکو

هتل بوردینو مسکو | Borodino Hotel Moscow10 دقیقه که از پارک زیبای سوکولنیکی پیاده روی کنید، هتل بوردینو مسکو را که بسیار زیباست خواهید دید. این هتل با نمایی به سبک رنسانس ساخته شده، فضای کلاسیکی دارد و برای اقامتی راحت در مسکو از سوی مسافران زیادی پیشنهاد شده است....

2 تیر 1401

برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو و تبدیل آن به تپه

ایسنا/ براساس گزارش های بدست آمده، انتقاد از برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو و تبدیل آن به تپه صورت پذیرفت.

27 خرداد 1401

سندروم ایمپاستر یا نشانگان خودویرانگری را ساکت کنیم

بااینکه برای درمان سندروم ایمپاستر یک فرمول واحد وجود ندارد، نکات ذکرشده در این مقاله آغاز درمان هستند.

26 خرداد 1401

معرفی هتل 5 ستاره گرند مترو پارک در هانگزو چین

هتل گرند مترو پارک هانگزو Hangzhou Grand Metropark Hotelاین هتل 5 ستاره، با موفقیت هایش در میزبانی بسیاری از مهمانان برجسته جهان مانند هیئت مدیره ترکیه در جلسه G-20، انتخاب خوبی برای اقامت خود در شهر هانگزو است. هتل گرند مترو پارک هانگزو در مرکز اقتصادی و تجاری شانگچنگ،...

22 خرداد 1401

جوان ها می خواهند یک شبه پیکاسو شوند

داود رواسانی که قرار است آثاری از او در شهر قونیه به نمایش گذاشته شوند، درباره اهمیت آموزش آکادمیک اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از جوانان ما چون فکر می نمایند باید یک شبه به خیلی جاها برسند، عجله به خرج می دهند و بدون اینکه مراحل آکادمیک را طی نمایند می...

15 خرداد 1401

جلوه های تاریخ معاصر شهر در یک غرفه

شهردار منطقه 12 گفت: منطقه 12 مرکز به عنوان قلب طهران، جلوه های تاریخ معاصر شهر را در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به نمایش می گذارد.

6 خرداد 1401

جزئیات محصول سونی موبیلیتی با رونمایی خودرو شاسی بلند سونی

جزئیات محصول سونی موبیلیتی در مراسم رونمایی خودرو شاسی بلند سونی از سوی این شرکت بزرگ فراوری کننده لوازم الکتریکی اعلام شد.

26 فروردین 1401

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه اکسپو دبی بازدید کرد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه اکسپو دبی بازدید کرد.

23 فروردین 1401

نوار تست گرافنی پیروز به دریافت جایزه برترین در نوآوری شد

شرکت گرافیل (Grapheal) برنده جایزه معتبر CES 2022 Innovation Award در لاس وگاس شد. این شرکت برای محصول خود یعنی نوار تست گرافنی برای شناسایی نشانگر های زیستی پیروز به دریافت این جایزه شد.

12 اسفند 1400

پرویز تناولی کیست؟ عکس مجسمه های پرویز تناولی

خبرنگاران : پرویز تناولی از مجسمه سازان نامدار ایران زمین است.

4 اسفند 1400

از 90 درصد ظرفیت دانشگاه آزاد استفاده نشده است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون تحقیقات. فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برغم وجود قانون بهره برداری از فضا های دانشگاه آزاد اسلامی، هنوز از 90 درصد فرصت ها و امکانات این استفاده نشده است.

14 بهمن 1400
تعداد: (73)