تصویب پنج طرح سرمایه گذاری با اعتبار 33 میلیارد تومان در کردستان

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تصویب پنج طرح سرمایه گذاری با اعتبار 33 میلیارد تومان در کردستان صورت پذیرفت.

تصویب پنج طرح سرمایه گذاری با اعتبار 33 میلیارد تومان در کردستان

آرمان وطن دوست در جلسه کمیته فنی گردشگری و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: در این جلسه 17 طرح گردشگری از تمامی شهرستان های استان به وسیله کارشناسان و اعضای کمیته فنی گردشگری استان آنالیز و ارزیابی شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان اظهار کرد: بر اساس نظر اعضای حاضر در جلسه، با صدور مجوز برای پنج طرح به ارزش 33 میلیارد تومان موافقت شد، که با بهره برداری از آنها برای 44 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می گردد.

او اضافه کرد: این طرح ها شامل یک مورد ایجاد هتل، سه مورد ایجاد واحد پذیرایی و یک مورد اقامتگاه بومگردی در استان بود.

وطن دوست با اشاره به اینکه هفت طرح شرایط لازم را در این جلسه احراز نکردند، اضافه کرد: متقاضیان دو طرح نیز در جلسه حاضر نشدند و سه طرح دیگر منوط به استعلام، تکمیل و آنالیز مجدد شدند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان یادآور شد: طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه گذار، مقدار ایجاد اشتغال، توسعه زیرساخت های گردشگری و... از جمله اولویت های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری در سطح استان است.

او عنوان نمود: امیدواریم با حمایت از متقاضیان طرح های دارای قابلیت اجرایی و توجیه مالی، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

منبع: همگردی

به "تصویب پنج طرح سرمایه گذاری با اعتبار 33 میلیارد تومان در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب پنج طرح سرمایه گذاری با اعتبار 33 میلیارد تومان در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید