تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد بعد از مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، دور نو تمرینات شاگردان پژمان درستکار بعد از جام تختی در خرداد ماه استارت خواهد خورد.

تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد بعد از مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا طی دو روز 24 و 25 فروردین ماه در آستانه قزاقستان برگزار می گردد که تیم ملی ایران با علیرضا سرلک در 57 کیلو، یاسین رضایی در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، مرتضی قیاسی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، امیرحسین کاووسی در 79 کیلو، علیرضا کریمی در 86 کیلو، ارشک محبی در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم روز 21 فروردین تهران را به مقصد آستانه ترک خواهد نمود.

در سرانجام این رقابت ها دیگر اردوی تیم ملی برگزار نخواهد شد چراکه سومین مرحله از چرخه داخلی در خرداد ماه در پیش است.

بعد از برگزاری دو مرحله از چرخه داخلی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2023 با مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی جام تختی، سومین مرحله نیز با جام تختی پیگیری خواهد شد که طبق نتایج به دست آمده در مسابقات جهانی سال گذشته، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم پور به صورت قطعی از شرکت در جام تختی معاف هستند.

باتوجه به اهمیت و حساسیت رقابت های جام تختی، در سرانجام مسابقات قهرمانی آسیا اردویی تشکیل نخواهد شد؛ بنابراین هر کشتی گیری زیر نظر مربی اختصاصی اش در شهر خود تمریناتش را پیگیری خواهد نمود.

بعد از برگزاری جام تختی، دور تازه تمرینات تیم ملی شروع می گردد. به نظر می رسد در تیر ماه نیز مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به انجام رسد و بعد از آن استارت اردوی جهانی و بازی های آسیایی با معرفی نفرات اعزامی به صربستان و چین زده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد بعد از مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد بعد از مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید