توزیع رایگان اقلام نوروزی در میان گردشگران استان کهکیلویه وبویر احمد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، توزیع بیش از 100 هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز 96 بین گردشگران استان کهکیلویه و بویراحمد جهت رفاه حال گردشگران و ایجاد نوروزگاه ها در شهرستان های این استان صورت می پذیرد.

توزیع رایگان اقلام نوروزی در میان گردشگران استان کهکیلویه وبویر احمد

خدمات سفر نوروز 96 با شعار نوروز متفاوت، خدمات متفاوت در سطح کشور ارائه می گردد، در این راستا مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کهکیلویه وبویر تحمد با ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران، کوشش دارد تا در زمینه توسعه صنعت گردشگری در این استان اقداماتی را انجام دهد.

شعار سال جاری این استان نیز کهگیلویه و بویراحمد؛ مقصد تازه گردشگری است که در همه پوسترها، کتابچه ها و اقلام تبلیغاتی چاپ شده به کار رفته است.

باقری با بیان اینکه نوروز یک آیین ملی و میراث به جا مانده از گذشتگان است که باید برنامه ها و رسوم مربوط به آن را حفظ نموده و به نسل های آینده انتقال دهیم، توضیح داد:

بر این اساس در نوروز 96 به تبع سایر نقاط کشور، بحث برپایی نوروزگاه ها را در شهرستان های مختلف استان داریم و از فرمانداران می خواهیم برای اجرای برنامه ها در نقاط مشخص شده همکاری نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت:

بیش از 100هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز میان مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می نمایند، توزیع می گردد. پیک راهنمای گردشگران به صورت رایگان در ایام نوروز 96 جهت رفاه حال مسافران نوروزی، در استان راه اندازی می گردد.

وی با اشاره به اینکه خدمات سفر نوروز 96 با شعار نوروز متفاوت، خدمات متفاوت در سطح کشور ارائه می گردد، گفت: در این راستا کوشش داریم با ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران، بتوانیم زمینه توسعه صنعت گردشگری را در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کنیم.

وی ادامه داد:

مانور آمادگی همه دستگاه های خدمات رسان استان در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 اسفند ماه در همه شهرستان ها برگزار می گردد.

باقری تاکید نمود که شماره تلفن 33334752 مربوط به دبیرخانه کارگروه گردشگری استان به صورت شبانه روزی آماده پیگیری مسائل این حوزه در ایام نوروز است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "توزیع رایگان اقلام نوروزی در میان گردشگران استان کهکیلویه وبویر احمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع رایگان اقلام نوروزی در میان گردشگران استان کهکیلویه وبویر احمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید