جنجال نام امیر خادم در سمینار هیات های کشتی ، دیداری که انجام نشد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کوشش بعضی از روسای هیات ها برای کشاندن امیر خادم به انتخابات فدراسیون کشتی در سمینار دیروز هیات ها بی نتیجه ماند.

جنجال نام امیر خادم در سمینار هیات های کشتی ، دیداری که انجام نشد

سمینار روسای هیات های کشتی در حالی برای تصویب بعضی از برنامه های فنی و همچنین اقتصادی فدراسیون کشتی برگزار گردید که در بخش پایانی این سمینار به دلیل به حاشیه کشیده شدن این سمینار از سوی بعضی از روسای هیات ها، جنجالی شد و به طور کل سمینار هیات ها از راستا اصلی خود خارج شد. جنجال به خاطر پیشنهاد یکی از روسای هیات ها یعنی مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی خراسان رضوی و دوست نزدیک رسول خادم، به راه افتاد. او پیشنهاد داد تا روسای هیات ها به دیدار امیر رضا خادم بروند و از او بخواهند به انتخابات فدراسیون های کشتی ورود کند!

هنوز یک ابهام بزرگ درباره امیر رضا خادم وجود دارد. آیا او واقعا می خواهد رئیس فدراسیون کشتی گردد؟ اگر چنین تصمیمی دارد؛ چرا همانند سایر کانیداها رفتار نمی نماید؟ چرا از معاونت وزارت ورزش و جوانان استعفا نمی دهد که بی شائبه وارد عرصه انتخابات گردد اما اگر چنین قصدی ندارد، پس این همه جار و جنجال ها بر سر چیست؟

یک روز می گوید که تصمیم ندارد وارد عرصه انتخابات گردد. یک روز بعد خبر سفر او به استان ها و دیدارش با روسای هیات ها مطرح می گردد که خودش مصاحبه می نماید و مدعی می گردد که این سفرها همه به خواست وزیر ورزش و جوانان و به خاطر مسئولیتش در وزارت ورزش بوده اما فقط ساعتی بعد خبری منتشر می گردد که رئیس هیات خراسان رضوی در سمینار هیات های کشتی از بعضی روسا خواسته تا به دفتر امیر رضا خادم بروند و از او بخواهند که به انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ورود کند.

تصمیمی حیرت انگیز و عجیب که از سوی کسی مطرح می گردد که از دوستان بسیار نزدیک رسول خادم است و اتفاقا همین طرح را یکبار دیگر هم درباره رسول اجرا نموده بود. وقتی رسول خادم برای اولین بار کناره گیری کرد، مسعود ریاضی بعضی از روسای هیات ها را جمع کرد و نزد رسول برد تا او را دوباره به کشتی برگرداند! کاری که هرگز هم به نفع رسول تمام نشد. چرا که اگر رسول خادم با همان استعفای نخست رفته بود همانند یک قهرمان رفته بود اما با استعفای دوم او چهره یک بازنده را پیدا کرد.

ارائه این پیشنهاد در سمینار روسای هیات ها که آن ها به دیدار امیر خادم بروند واکنش تند بعضی از روسای هیات ها را دارد. پاسخ آن ها عجیب است: وقتی امیر خادم در دیداری استانی با ما خواسته از او حمایت کنیم، چرا الان باید به دیدارش برویم و از او خواهش کنیم که به انتخابات فدراسیون کشتی ورود کند؟ این واکنش ها، طرح ریاضی را که مصاحبه امیر خادم مبنی بر حفظ شان مجمع بر آن صحه می گذارد، با شکست روبرو شد. بلافاصله هم یکی دیگر از اعضای مجمع پیشنهاد می دهد که در همین سمینار درباره امیر رضا خادم رای گیری صوری انجام گردد تا معین گردد که او چه تعداد رای دارد! این پیشنهاد هم با مخالفت اعضای مجمع روبرو می گردد اما از این حرف ها و پیشنهادها چه برداشتی می توان داشت؟

ظاهرا امیر رضا خادم در حال پی بردن به اعضای نظر مجمع است. احتمالا او به دنبال این است بداند تا چه اندازه مجمع خواستار اوست تا اگر رای داشت برای ریاست فدراسیون اقدام کند و در غیر اینصورت او در معاونت وزارت باقی بماند! شاید او هم نگران است که بعد از عملکرد رسول خادم ، هجمه ها و انتقاداتی که متوجه رسول بود حالا به سوی او روانه گردد. به سوی این یک برداشت است اما از حرف هایی که در سمینار هیات های کشتی مطرح شده برداشتی غیر از این می توان داشت؟

این حرف ها و این رفتارها باز هم کشتی را وارد حاشیه نموده است. در حالی که کشتی روزهای آرامی را سپری می کرد اما این نوع رفتارها حالا شبهات زیادی را به کشتی وارد کرد.

5،1

منبع: ایران ورزشی

به "جنجال نام امیر خادم در سمینار هیات های کشتی ، دیداری که انجام نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال نام امیر خادم در سمینار هیات های کشتی ، دیداری که انجام نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید