حمایت از هنرمندان صنایع دستی، خدمت به فرهنگ و هنر است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، یک هنرمند طراح و نگارگر با اشاره به مهم ترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید به طور جدی پیگیری گردد، موضوع بیمه هنرمندان صنایع دستی است.

حمایت از هنرمندان صنایع دستی، خدمت به فرهنگ و هنر است

عبدالله پوراسماعیلی، هنرمند طراح و نگارگر، در آستانه روز جهانی صنایع دستی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها، با اشاره به ضرورت حمایت های بیشتر از هنرمندان صنایع دستی گفت: صنایع دستی معرفی کننده فرهنگ و هنر ایرانیان است و هرچه از هنرمندان صنایع دستی بیشتر حمایت گردد، در واقع به فرهنگ و هنر خدمت نموده ایم.

او گفت: هنرمندان صنایع دستی افراد زحمت کشی هستند که باید مورد حمایت های ویژه قرار گیرند و در این میان موضوعات مهمی مانند بیمه هنرمندان باید به طور جدی مورد حمایت و پشتیبانی گردد.

این هنرمند صنایع دستی اضافه نمود: این در حالی است که بعضی از هنرمندان صنایع دستی مشکل سفارش کار و فروش محصولات تولیدی خود را دارند که نیازمند حمایت های بیشتر معاونت صنایع دستی هستند.

پوراسماعیلی ادامه داد: حضور در نمایشگاه های مختلف باعث فراهم شدن زمینه دیده شدن بهتر هنرمندان صنایع دستی می گردد از این رو یکی از موضوعاتی که باید در دستور کار معاونت صنایع دستی قرار گیرد، حضور پررنگ هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه های داخلی و خارجی است.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برپایی جشنواره های مختلف، برگزاری نمایشگاه های گوناگون، توجه جدی به موضوع آموزش، ارائه تسهیلات ارزان قیمت و ... موضوعاتی است که به عنوان فعالیت های حمایتی از هنرمندان صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: میراث آریا

به "حمایت از هنرمندان صنایع دستی، خدمت به فرهنگ و هنر است" امتیاز دهید

1 کاربر به "حمایت از هنرمندان صنایع دستی، خدمت به فرهنگ و هنر است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از هنرمندان صنایع دستی، خدمت به فرهنگ و هنر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید