خلیل زاده همچنان اشتباه رفتار می نماید، رادو باید رقیب داشته باشد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مرتضی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره تساوی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، گفت: این بازی تقریبا تفاوت هایی را نسبت به بازی های قبلی داشت. یحیی گل محمدی می توانست با توجه به قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر از بازیکنان جوان استفاده کند اما این کار را نکرد تا همچنان اصلی های خود را برای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در شرایط مسابقه حفظ کند.

خلیل زاده همچنان اشتباه رفتار می نماید، رادو باید رقیب داشته باشد

وی اضافه کرد: نیمه دوم که پرسپولیس با وجود 10 نفره بودن به خاطر اخراج زودهنگام کمال کامیابی نیا بازی را ادامه داد توانست دیدگاه های پیروز کادر فنی را پیاده کند. تغییر تاکتیک این تیم باعث شد تا آنها گلزنی نمایند و در ثانیه های خاتمهی گل تساوی را بخورند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی این تیم توضیح داد: مشکل اصلی مدافعان پرسپولیس به هم خوردن تمرکز آنهاست. من فکر می کنم شجاع خلیل زاده هم باید اخراج می شد. او نباید درگیر گردد. وقتی بزرگتری همچون سید جلال حسینی در زمین است نباید سایر بازیکنان سینه به سینه داور شوند. همین رفتار خلیل زاده باعث شده تا او همچنان در حسرت پوشیدن پیراهن تیم ملی در چندسال اخیر باشد. شجاع یکی از بهترین های خط دفاعی فوتبال ایران است اما واقعا نمی تواند هوش هیجانی خود را کنترل کند و این واقعا مناسب نیست.

فنونی زاده با انتقاد از عملکرد رادو شوویچ در درون دروازه پرسپولیس تاکید نمود: او نشان داد که احتیاج به یک رقیب دارد. یحیی گل محمدی باید فکر اساسی برای این موضوع کند. وقتی رادو سه گل می خورد بهتر است دروازه بان جوان ایرانی را جای او بگذارند! رادو نشان داد که نباید بی رقیب بماند.

وی در خاتمه راجع به دربی پایتخت پرسپولیس با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اعلام نمود: این بازی حساسیت دو چندانی دارد چراکه در جام حذفی برگزار می گردد و جای هیچ اشتباهی نیست. فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس باید در بازی با سایپا کمی استراحت نمایند و نباید فکر بردن باشند. بازی با دربی در ذهن طرفداران پرسپولیس می ماند. یحیی باید باهوش باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خلیل زاده همچنان اشتباه رفتار می نماید، رادو باید رقیب داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده همچنان اشتباه رفتار می نماید، رادو باید رقیب داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید