حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا سالهاست استارت خورده است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، تهران (پانا) - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است پرسپولیس و استقلال باید خصوصی شوند.

حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا سالهاست استارت خورده است

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با پانا درباره احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیک قهرمانان آسیا به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حقیقت این است که اتفاقی که در حال رخ دادن است برای تمام فوتبال ایران سخت و تلخ است اما باید این ماجرا را نه مربوط به امروز، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال فعلی دانست بلکه باید آن را در گذشته دید.

وی ادامه داد: ماجرایی که پیش آمده از سالهای قبل استارت خورده است. ما چند سال پیش اخطار دادیم که باید باشگاه های ما خصوصی شوند و حتی پیشنهاد دادیم الگویی که ترکیه در پیش گرفته را برای حرفه ای شدن باشگاه ها پیگیری نمایند اما گوش شنوایی وجود نداشت. اینبار امیدوارم این برخورد کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث گردد خصوصی شدن این دو تیم جدی تر گرفته گردد.

مربی اسبق پرسپولیس در ادامه درباره فزونی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: در بازی که یکی از بازی های شش امتیازی این فصل لیگ برتر است، فوتبال خوب و محکمی را از دو تیم شاهد بودیم که در نهایت سه امتیاز به پرسپولیس رسید. حق پرسپولیس برد بود و توانست به حقش هم برسد.

وی در انتها درباره شانس های قهرمانی فصل بیست و یکم لیگ برتر ایران گفت: الان خیلی زود است که درباره قهرمانی انتها فصل حرف بزنیم، اما تیم های پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا سالهاست استارت خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا سالهاست استارت خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید