رونمایی از بسته پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن در تابستان 2023 به انتها می رسد و این بازیکن از همین حالا به سوژه اصلی پنجره جابجایی تابستانی بوندس لیگا تبدیل شده است.

رونمایی از بسته پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی

این مهاجم لهستانی در طول چند فصل اخیر یکی از مهره های کلیدی بایرن در کسب موفقیت ها و قهرمانی ها بوده و درخشش خیره نماینده او باعث شده که بسیاری از باشگاه های اروپایی شرایطش را زیر نظر داشته و علاقه بسیاری به جذب او داشته باشند.

چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن او به بارسلونا در انتها فصل جاری به گوش رسیده، اما مدیران باشگاه بایرن مونیخ بار ها تاکید نموده اند ستاره لهستانی در انتها فصل این تیم را ترک نخواهد کرد. در واقع باواریایی ها اطمینان دارند که ستاره لهستانی فصل آینده نیز با لباس بایرن به میدان خواهد رفت، اما در عین حال بعضی دیگر از گزارش ها حکایت از آن دارد که خود او خواستار ترک آلیانز و پیوستن به بارساست.

با این حال به نظر می رسد که بارسلونا بی خیال جذب رابرت لواندوفسکی نمی گردد. اخیراً گفته می شد که این باشگاه از مدیربرنامه او یعنی پینی زهاوی درخواست نموده که روی بایرن مونیخ فشار بیاورد تا آن ها اجازه جدایی ستاره لهستانی را صادر نمایند. به همین دلیل فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح و معتبر ایتالیایی مدعی شده که بارسلونا از لواندوفسکی دست نمی کشد. بنابر ادعای رومانو باشگاه کاتالانی به لواندوفسکی قراردادی سه ساله پیشنهاد داده است. بعلاوه یک گزینه دیگر پیش روی این ستاره گلزن قرار داده شده و آن هم عقد یک قرارداد دو ساله است که بعد از این مدت می تواند به شکل اتوماتیک یک سال دیگر تمدید گردد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "رونمایی از بسته پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بسته پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید