سالک: در خصوص کناره گیری از لیگ صحبت نمیکنم، امروز خودمان نبودیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم خاتم اردکان که پیش از این از کناره گیری از لیگ سخن گفته بود، پس از بازی امروز حاضر به اظهار نظر در این باره نشد.

سالک: در خصوص کناره گیری از لیگ صحبت نمیکنم، امروز خودمان نبودیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، محمدرضا سالک سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در مورد شکست تیمش در هفته نوزدهم مقابل پیکان گفت: قبل از هرچیزی بخاطر پیروزی امروز به تیم خوب پیکان تبریک می گویم و به نظرم در بازی امروز خیلی خوب بودند اما متاسفانه تیم ما خوب نبود و خصوصا در دوست اول خیلی ضعیف ظاهر شدیم.

او ادامه داد: در ست های سوم و چهارم بهتر شدیم ولی در کل تیم ما در بازی امروز آن چیزی که در توانش بود را اجرا نکرد و روز خوبی نداشت.

سرمربی تیم خاتم اردکان در پاسخ به اینسوال که چرا با وجود ستاره ها این تیم نتوانست پیروز بازی باشد؟ شرح داد: پیکان، سایپا و شهرداری ورامین هم در ترکیب خود ستاره دارند اما در ورزش های گروهی احتیاج به کار گروهی است. به نظر من در حال حاضر نیز تیم های خوبی در لیگ داریم و توان تیم ها یکی است اما متاسفانه امروز خوب نبودیم.

سالک در مورد تهدید تیم خاتم برای کناره گیری از لیگ برتر به دلیل رای کمیته انضباطی نیز گفت: اگر اجازه بدهید در این خصوص صحبت نمیکنم. ما اسناد و مدارک لازم را به کمیته انضباطی داده ایم و این تصمیمات گرفته شده است، هر تصمیمی هم که باشگاه بگیرد آن را اجرا میکنیم.

خبرنگار: اصغر عبداللهی

دبیر خبر: امیرداود کمالی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سالک: در خصوص کناره گیری از لیگ صحبت نمیکنم، امروز خودمان نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالک: در خصوص کناره گیری از لیگ صحبت نمیکنم، امروز خودمان نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید