حضرت پور: فرصت زیادی برای بهترین شدن دارم، خسته ایم ولی می جنگیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: در آینده عناوین زیادی را می خواهم و فرصت زیادی دارم، بازیکنان خسته هستند اما می جنگیم تا بهترین ها را کسب کنیم.

حضرت پور: فرصت زیادی برای بهترین شدن دارم، خسته ایم ولی می جنگیم

محمدرضا حضرت پور در گفت و گو با وبلاگ اخبار و رویدادها، درباره قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا 2019 تهران گفت: به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می گویم و شادمانم به آنچه که مردم عزیز کشورم می خواستند رسیدیم. حمایت های آن ها در ما انگیزه ایجاد می کند و به همین دلیل با همه توان بازی کردیم تا آن ها را شادمان کنیم.

او ادامه: بازیکنان تیم ملی بدون هیچ چشم داشتی تلاش می کنند تا موفقیت های زیادی را برای پرچم و مردم ایران کسب کنند. این موضوع در همه رده های سنی وجود دارد، شخصا قهرمانی با تیم جوانان در قهرمانی جهان و قهرمانی با تیم بزرگسالان در آسیا را به مردم کشورم تقدیم می کنم.

لیروی جوان و آینده دار تیم ملی ایران با اشاره به تلاش بی توقف بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: ما حتی در لیگ ملت ها هم برای قهرمانی جنگیدیم، اما متاسفانه در شیکاگو اتفاقاتی از جمله در داوری رخ داد که ایران را در رسیدن به سکو ناکام گذاشت. با همه این ها همیشه تلاش خود را انجام می دهیم تا بهترین ها را برای ایران کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با وجود فشار و خستگی لیگ ملت ها و انتخابی المپیک روسیه، از عملکرد خود در رقابت های قهرمانی آسیا راضی بود؟ اظهار کرد: حقیقت این است که خستگی وجود دارد و تنها مختص به من نیست، همه بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند. با این حال هیچ راهی جز تلاش کردن نداریم و باید بجنگیم تا بهترین ها کسب شود. در قهرمانی آسیا هم جنگیدیم تا قهرمان شویم.

لیبروی تیم ملی والیبال ادامه داد: خدا را شکر از عملکردم در قهرمانی آسیا رضایت دارم، اما قانع به این عملکرد نیستم. همه توان خود را به کار می گیرم تا بهتر از چیزی که الآن هستم را در آینده ببینید.

حضرت پور در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب نشدنش به عنوان بهترین لیبروی قهرمانی آسیا ناراحت نیست؟ توضیح داد: باید بگویم که فعلا راه طولانی در پیش دارم و وقت زیادی برای من وجود دارد. در آینده عناوین خیلی زیادی را در این پست می خواهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضرت پور: فرصت زیادی برای بهترین شدن دارم، خسته ایم ولی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضرت پور: فرصت زیادی برای بهترین شدن دارم، خسته ایم ولی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید