شهنازی: باید یاد بگیریم تیم را در شرایط سخت مدیریت کنیم، چه ایرادی دارد چند هزار دلار برای والیبال خرج گردد؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم والیبال سایپا این پرسش را بیان کرد که چه ایرادی دارد که چند هزار دلار برای رشته ای هزینه گردد که برای مردم شادی و نشاط به ارمغان می آورد.

شهنازی: باید یاد بگیریم تیم را در شرایط سخت مدیریت کنیم، چه ایرادی دارد چند هزار دلار برای والیبال خرج گردد؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ناصر شهنازی در خصوص پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل آذر باتری ارومیه، در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال گفت: احترام زیادی برای تیم آذر باتری قائل هستم، اما ایجاد انگیزه برای این بازی در بازیکنان من بسیار سخت بود.

وی سایپا را تیمی بسیار هماهنگ دانست و گفت: همین هماهنگی باعث شد در سِت دوم با وجود اینکه به مشکل برخوردیم و از حریف عقب بودیم، به خواسته خود برسیم و برنده شویم. بازیکنان حریف نیز در این ست زحمت کشیدند و مزد کوشش خود را گرفتند.

در این ملاقات به بعضی از بازیکنان اصلی تیم استراحت دادم.، سرمربی سایپا ضمن بیان این جمله توضیح داد: احتیاج بود که بازیکنان ذخیره نیز در یک ملاقات محک جدی و سنگین بخورند تا برای ملاقات مقابل خاتم اردکان آماده شوند. ما باید یاد بگیریم که تیم را در شرایط سخت مدیریت کنیم؛ همان اتفاقی که در بازی با ارومیه نیفتاد و 3 بر 2 شکست خوردیم.

مربی پیشین تیم ملی در خصوص استفاده از سیستم ویدیوچک در ملاقاتهای لیگ برتر اعلام نمود: در کشور ما پول های بسیار زیادی خرج مواردی می گردد که برای مردم شادی آفرین نیست. چه ایرادی دارد که چند هزار دلار برای والیبالی هزینه گردد که شادی و نشاط برای مردم به ارمغان می آورد؟

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ اخبار و رویدادها بخوانید. (کلیک کنید)

شهنازی گفت: هر باشگاه به طور میانگین در یک فصل حدود پنج میلیارد تومان برای حضور در لیگ برتر هزینه می نماید. می توان پس از هماهنگی با باشگاه ها، مقداری از هزینه تأمین ویدیوچک را از بودجه باشگاه ها تأمین کرد تا جلوی اختلافات و درگیری های احتمالی در بازی گرفته گردد. آنطور که من شنیدم، هزینه تأمین سیستم ویدیوچک حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان است که در مقابل هزینه های دیگر واقعاً رقمی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شهنازی: باید یاد بگیریم تیم را در شرایط سخت مدیریت کنیم، چه ایرادی دارد چند هزار دلار برای والیبال خرج گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: باید یاد بگیریم تیم را در شرایط سخت مدیریت کنیم، چه ایرادی دارد چند هزار دلار برای والیبال خرج گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید