مربیان دانشگاه آزاد و پاس ناجا از قهرمانی می گویند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاههای کشور با صعود دو تیم دانشگاه آزاد و پاس ناجا به سرانجام رسید. ملاقات فینال این دوره از مسابقات قرار است از ساعت 14 در محل سالن آموزشگاه ملی ووشو برگزار گردد.

مربیان دانشگاه آزاد و پاس ناجا از قهرمانی می گویند

پیش از این ملاقات سرمربیان دو تیم از فزونی مقابل رقیب و کسب سکوی نخست مسابقات با خبرنگار مهر صحبت کردند.

سرمربی پاس ناجا: یک اشتباه نتیجه را تغییر خواهد داد

حمید منصوریان مربی پاس ناجا به خبرنگار مهر گفت: لیگ سال 99 بسیار پویا و با سطح کیفی بالایی برگزار گردید. شیوه برگزاری بسیار متفاوت با سالهای گذشته برگزار گردید و به نوبه خودم از دست اندکاران برگزاری مسابقات خانی مسئول سازمان لیگ که سنگ تمام گذاشتند و رئیس فدراسیون که همه کوشش خود را به کار بستند که چنین رویداد با کیفیتی را ببینیم.

وی در خصوص ملاقات نهایی گفت: ما برای حضور در لیگ برتر ووشو چند ماه است که در اردو هستیم و شبانه روز تمرین می کنیم. همه تیم ها را نیز با اختلاف شکست داده و با اقتدار به فینال رسیدیم. در مبارزه سرانجامی هم تمام سعی خود را خواهیم داشت تا از عناوین گذشته خود دفاع کنیم. البته دو تیم با بهره گیری از قهرمانان ملی، با بهترین ترکیب به میدان می آیند. سطح فنی دو نزدیک است که یک اشتباه باعث تغییر نتیجه خواهد شد و امیدوارم بهترین نتیجه را ما بگیریم.

دهقان: به دنبال تکرار قهرمانی هستیم

علی دهقان سرمربی دانشگاه آزاد هم گفت: لیگ در فصل جاری خیلی خوب و با کیفیت برگزار گردید که واقعاً جای تشکر دارد از دست اندرکاران برگزاری بخصوص رئیس فدراسیون که رقابتهایی با سبک و سیاق جدید را برگزار کردند.

وی اضافه نمود: در سرانجام رقابتهای مقدماتی تیم ما به عنوان سرگروه راهی نیمه نهایی شد و پیروز شدیم با فزونی مقابل رقیب به بازی سرانجامی راه پیدا کنیم. از آن سو نیز پاس ناجا همین شرایط را داشت و باید در پیکار با این تیم از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کنیم. ما به دلیل شیوع کرونا و دوری ووشوکاران از تمرینات، چند ماهی اردوی شبانه روزی داشتیم و با شرایط خوبی که در سانادا و تالو داریم

دهقان در سرانجام گفت: در فصل جابجایی عملکرد خوبی داشتیم و ووشوکاران ملی پوش از جمله محسن محمد سیفی را جذب کردیم. حضور سیفی به عنوان پرافتخارترین ووشوکار فعلی ایران می توان خیلی برای افزایش روحیه و انگیزه اعضای تیم مؤثر باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مربیان دانشگاه آزاد و پاس ناجا از قهرمانی می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان دانشگاه آزاد و پاس ناجا از قهرمانی می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید